Författare Ämne: Kommande tävlingar på Dubbningshemsidan (Feedback önskas!)  (läst 29813 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Richardo

• Gäst
SV: Kommande tävlingar på Dubbningshemsidan (Feedback önskas!)
« Svar #390 skrivet: 14 april 2019 kl. 05:50:44 »
Är det meningen att Fantastical beast-filmens tävling ska vara aktiv?

Utloggad Daniel Hofverberg

• Administratör
  • Antal inlägg: 7 367
  • Kön: Man
    • Visa profil
« Svar #391 skrivet: 14 april 2019 kl. 08:22:29 »
Är det meningen att Fantastical beast-filmens tävling ska vara aktiv?
Ja, den avslutas på onsdag till veckan; som det också står på tävlingssidan och på startsidan.

Utloggad Varsågod

• Fullständig medlem
  • Antal inlägg: 121
    • Visa profil
« Svar #392 skrivet: 14 april 2019 kl. 09:57:18 »
Det har skrivits en del om arbetet och utskick kring tidigare tävlingsbidrag under 2018, men jag kan inte se att detta offentliggjorts. Är det bara jag som inte erhållit någonting, eller dröjer det ännu en tid?

Utloggad Daniel Hofverberg

• Administratör
  • Antal inlägg: 7 367
  • Kön: Man
    • Visa profil
« Svar #393 skrivet: 17 april 2019 kl. 23:13:36 »
Jag har sakta påbörjat utskick av e-postmeddelanden, men jag har inte kommit så långt än, så det är fullt normalt om du inte fått något mail än. Jag kommer offentliggöra allt på sajten efter att alla vinnare har meddelats via e-post, då jag vill att vinnarna ska få veta det före alla andra.

Nu är äntligen den senaste tävlingen klar och publicerad, och den här gången handlar det om DC Comics Aquaman. Den här gången har jag alltså valt ett spel, och nu handlar det om en lite annorlunda variant av arkadklassikern Snake. :) Som vanligt vinner alltså de som har den bästa poängen, och man får spela hur många gånger som helst.
http://www.dubbningshemsidan.se/aquaman-tavling.php

(Ja, jag inser att kopplingen mellan det här spelet och Aquaman är lite långsökt, men då jag inte hittat åt något särskilt spel om Aquaman så fick det bli så...)

För övrigt har det tagit alldeles för lång tid att göra klar spelet och tävlingen, så fastän jag egentligen uppskattar spelen och tycker det är det roligaste spelupplägget, är det med sorg jag måste konstatera att om jag inte får hjälp framöver så finns det en risk att det här blir den sista tävlingen som bygger på ett spel; eller åtminstone ett av de sista... :( Det tar helt enkelt alldeles för lång tid, och det är tid som jag egentligen inte har och hade behövt lägga på recensioner, creditlistor och dylikt...

Utloggad saintetienne

• Relativ nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 16
    • Visa profil
« Svar #394 skrivet: 4 maj 2019 kl. 21:21:18 »
Hur går det med tävlingarna ?
Är alla vinnare klara ?
Hur många utskick har gjorts ?
Hoppas allt löser sig för dig och självklart ska du inte lägga ner en massa tid på att göra spel till tävlingar om det tar för lång tid.

Utloggad saintetienne

• Relativ nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 16
    • Visa profil
« Svar #395 skrivet: 25 maj 2019 kl. 21:12:04 »
Det har gått 3 veckor utan svar
Undrar fortfarande samma sak som i förra inlägget.
Sen undrar jag om denna tävlingen fortfarande är öppen då det står sista dag 8 Maj .... https://www.dubbningshemsidan.se/aquaman-tavling.php

Stämmer det dessutom att alla vinnare inte hört av sig av de som vann 2017 ?
Du kan ju publicera vinnarna på hemsidan så man ser om man vunnit något.

Henrik

• Gäst
« Svar #396 skrivet: 26 juni 2019 kl. 11:43:08 »
Det tar emot att jag ställer samma fråga som saintetienne, för det finns antagligen annat som också tar mycket tid i anspråk, men jag skulle också gärna vilja ha en uppdatering om utskicken till dem som har deltagit i tävlingarna.