Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Bidra med creditlistor

Startat av Henrik, 28 januari 2008 kl. 16:27:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag kan lägga upp credits till Barbie och den hemliga dörren.

Om jag hinner ikväll annars imorgon :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag kan få fram credts till väldigt många av dom äldre Barbie filmerna :D

Dock kan det ta lite tid.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  8 juli 2023 kl. 22:02:48Jag kom på att Sony dvder aldrig brukar ha credits :(

Tycker ni ändå det är värt kolla ?
Det skadar väl inte att kolla. :)

Även fast jag håller med att sannolikheten nog inte är så jättestor...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 juli 2023 kl. 22:35:43Det skadar väl inte att kolla. :)

Även fast jag håller med att sannolikheten nog inte är så jättestor...
Alla Barbie filmer har doclk credits på dvd.

gstone

Här är credits för Barbie och den hemliga dörren

gstone

Jag ska försöka ordna credits till Åsnans Shrektakulära jul.

Om vi har tur har dvdn utsatta credits.

Det är ju rätt ofta så med Dreamworks filmer  ;)

gstone

Glada nyheter.

Jag tänker köpa filmen Yellowbird från  2014  och kolla om det står några utsatta svenska röster eller om jag känner igen någon röst.
Yellowbird - Rotten Tomatoes
Jag känner att den verkar värd att beställa hen efter den inte verkar finnas på någon streamingtjänst med svenskt tal ;)

gstone

Imorgon ska jag se Dom små hjältarna :D

Så vi får se hur det ligger till med credits.

Jag mina gissingar om vem som splear vem i alla fall ;)

gstone

Här är credits för Dom små hjältarna :D

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 28 juli 2023 kl. 18:15:22Här är credits för Dom små hjältarna :D
Tack så mycket, och glädjande att det stod utsatt trots allt. :)

Hur förhåller det sig med de dubbla namnen? Spelar Annika Herlitz både Pattie och Bonnie, eller är det ena det svenska namnet och det andra det engelska? Och i så fall, vilken är vilken? Det verkar väl bara vara Pattie/Bonnie och John/Robin där det står olika namn; i samtliga övriga fall står det samma namn två gånger...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 juli 2023 kl. 03:45:51Tack så mycket, och glädjande att det stod utsatt trots allt. :)

Hur förhåller det sig med de dubbla namnen? Spelar Annika Herlitz både Pattie och Bonnie, eller är det ena det svenska namnet och det andra det engelska? Och i så fall, vilken är vilken? Det verkar väl bara vara Pattie/Bonnie och John/Robin där det står olika namn; i samtliga övriga fall står det samma namn två gånger...
Bonnie heter karatärern påsvenska och Pattie  heter hon på franska.

Franska är filmens orginalspråk ;)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 juli 2023 kl. 03:45:51; i samtliga övriga fall står det samma namn två gånger...
Jag regerade också på det.

Har tyär ingen förklaring ???

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 juli 2023 kl. 03:45:51Tack så mycket, och glädjande att det stod utsatt trots allt. :)

Jag regera också på att Jason inte står med som är en väldigt stor karatärer.

Dock står någon som heter Jonas med som jag inte kan minnas att någon i filmen hette :o

Kan den som har gjort rollistan skrivet fel namn ?

Det var förstår väldigt många karatärer och jag minnes inte vad alla hette.

Men i orginal rolliatan finns ingen Jonas med heller :o

gstone

Citat från: gstone skrivet 29 juli 2023 kl. 15:50:25Jag regera också på att Jason inte står med som är en väldigt stor karatärer.

Dock står någon som heter Jonas med som jag inte kan minnas att någon i filmen hette :o

Kan den som har gjort rollistan skrivet fel namn ?

Det var förstår väldigt många karatärer och jag minnes inte vad alla hette.

Men i orginal rolliatan finns ingen Jonas med heller :o
Det här är Jason i fall ni undrar INTRODUCTION MATÉRIÉL- BUT DU JÉU PATTIÉ SAM CHICKOS JASON VOS MISSIONS SUR  L'ILÉ DÉ TRINACTOS ' MISÉ ÉN PLACÉ

gstone

När jag sett Yellowbird ska jag berätta vad lärt mig om rösterna.