Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den officiella röstprovstråden

Startat av TonyTonka, 22 januari 2019 kl. 19:29:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Peter Pan och Lena (2023)
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

TonyTonka

Skönheten och Odjuret (2017) - Del 1

TonyTonka

Skönheten och Odjuret (2017) - Del 2

TonyTonka

Det var allt för idag.

Måste säga att Norea Sjöquist var överraskande bra som Snövit, tror att Norea skulle kunna passa som Mimmi Pigg också. :D

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 15 november 2024 kl. 16:47:28Det var allt för idag.

Måste säga att Norea Sjöquist var överraskande bra som Snövit, tror att Norea skulle kunna passa som Mimmi Pigg också. :D
Insatsen var bättre än väntat, tror den stämman hade kunnat fungera för Anki från DuckTales.

TonyTonka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 november 2024 kl. 18:24:19Insatsen var bättre än väntat, tror den stämman hade kunnat fungera för Anki från DuckTales.
Håller med, hon hade absolut kunnat fungera som Anki.

Vad tycker du om de andra insatserna, då? :)

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 15 november 2024 kl. 20:20:22Håller med, hon hade absolut kunnat fungera som Anki.

Vad tycker du om de andra insatserna, då? :)
Ja just det förlåt...

Insatserna i sig är bra, iallafall för hur varianterna är i spelfilms-adaptionerna.

Några av dem skulle även kunna fungera som de tecknade.

Annica Smedius gjorde en väldigt bra prestation som Garderob, men så är hon också expert på dubbning här i Sverige.

Yamineth Dyall känns definitivt som en värdig ersättare för Tiana, jag hoppas därför att hon får rollen i den kommande TV-serien Tiana.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 november 2024 kl. 20:35:18Ja just det förlåt...

Insatserna i sig är bra, iallafall för hur varianterna är i spelfilms-adaptionerna.

Några av dem skulle även kunna fungera som de tecknade.

Annica Smedius gjorde en väldigt bra prestation som Garderob, men så är hon också expert på dubbning här i Sverige.

Yamineth Dyall känns definitivt som en värdig ersättare för Tiana, jag hoppas därför att hon får rollen i den kommande TV-serien Tiana.
Jo man kan undra vars Pauline tog vägen, vad jag läst så släpper hon inte ny musik längre

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 november 2024 kl. 20:35:18Yamineth Dyall känns definitivt som en värdig ersättare för Tiana, jag hoppas därför att hon får rollen i den kommande TV-serien Tiana.
Mycket värdig, det konstiga är dock att Pauline faktiskt fick frågan men att hon av okänd anledning inte fick reprisera rollen.

https://www.instagram.com/p/Cxhzz-6M0Nl/?igsh=bTFubGExZ2x0cmZ1

Disneyfantasten

Tyvärr vet jag inte hur man fixar ljudklipp för annars hade jag självklart gjort det för längesedan...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 november 2024 kl. 22:26:20Mycket värdig, det konstiga är dock att Pauline faktiskt fick frågan men att hon av okänd anledning inte fick reprisera rollen.

https://www.instagram.com/p/Cxhzz-6M0Nl/?igsh=bTFubGExZ2x0cmZ1
Nu blir jag konfunderad kan / får hon bara posta sådant på Instagram hur som helst ?

sa hon nej eller blev hon under känd ?

har du rotat igenom någon/ några privata gmail ?

jag fattar verkligen inget här 🤨😮🫨🫨😧
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 november 2024 kl. 18:24:19Insatsen var bättre än väntat, tror den stämman hade kunnat fungera för Anki från DuckTales.

gstone

Jag har röstprov på alla Toy Story karaktärer i Disney On Ice 

Dom flesta verkar nu röster 

Tänker lägga up för alla er

Disneyfantasten

Jag skulle så väldigt gjärna vilja höra Jan Koldenius osläppta insats som Danny i omdubbningen av Pongo och De 101 Dalmatinerna.