Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag skulle vilja ha credits till Kung Fu Panda Secrets of the Masters och Secrets of the Furious.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Disneyfantasten

7D är en serie som fattas i Svenska röster & credits.

Där medverkar bland andra Steve Kratz som Kloker, Ole Ornered som Butter, Anders Öjebo som Glader, Joakim Jennefors som Trötter, Mattias Knave som Blyger, Magnus Rongedal som Prosit och Annika Herlitz som Tilde Dystergök.

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 april 2022 kl. 10:52:11
7D är en serie som fattas i Svenska röster & credits.
Hmm, jag trodde faktiskt att jag redan hade creditlista till 7D... ??? Det måste jag undersöka - kanske har den fallit bort, eller att den skrivits men inte lagts ut.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 april 2022 kl. 11:14:57
Hmm, jag trodde faktiskt att jag redan hade creditlista till 7D... ??? Det måste jag undersöka - kanske har den fallit bort, eller att den skrivits men inte lagts ut.

Kolla gärna in om det finns fler skrivna men outlagda rollistor, samt om det finns fler skrivna men outlagda uppdateringar!  :)

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 april 2022 kl. 11:32:55
Kolla gärna in om det finns fler skrivna men outlagda rollistor, samt om det finns fler skrivna men outlagda uppdateringar!  :)
Det är inte så jättelätt att se - i min arbetsmapp på laptopen har jag för närvarande 2111 filer, så att gå igenom alla dessa filer går inte på nolltid...

Just därför brukar jag sortera efter datumordning för att se de senaste filerna jag ändrade i, men det blir förstås tokigt om jag skulle ha missat att lägga ut något - men jag måste nästan ha något att jämföra med för att komma fram till det, då det ju tar en evighet att titta igenom 2111 filer för att se vilka av dessa som är creditlistor och inte... :(

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 april 2022 kl. 13:01:31
Det är inte så jättelätt att se - i min arbetsmapp på laptopen har jag för närvarande 2111 filer, så att gå igenom alla dessa filer går inte på nolltid...

Just därför brukar jag sortera efter datumordning för att se de senaste filerna jag ändrade i, men det blir förstås tokigt om jag skulle ha missat att lägga ut något - men jag måste nästan ha något att jämföra med för att komma fram till det, då det ju tar en evighet att titta igenom 2111 filer för att se vilka av dessa som är creditlistor och inte... :(

Ojdå...

Nåja, men Den Lilla Sjöjungfrun iallafall.  :)

gstone

Daniel Jag undrar en sak vad det gäller uppdateringar senare i år.

Kan jag fårga det här ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 26 april 2022 kl. 18:18:36
Daniel Jag undrar en sak vad det gäller uppdateringar senare i år.

Kan jag fårga det här ?
Självklart. :)

Disneyfantasten

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 april 2022 kl. 20:42:09
Självklart. :)

Efter som det inte kommer några ny animerad filmer mellan juli och November, Vilka rollistor hade tänkt lägga till i dina uppdateringar ?

Det finns ju inga nya animerad filmer att skriva om.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 26 april 2022 kl. 22:31:14
Efter som det inte kommer några ny animerad filmer mellan juli och November, Vilka rollistor hade tänkt lägga till i dina uppdateringar ?

Det kan ju mycket väl släppas nytt animerat innehåll på diverse streamingplattformar.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 26 april 2022 kl. 22:31:14

Vad exakt menas med inga nya animerade filmer mellan juli och november? Syftar du på bio, streamingtjänster, digitala hyr- och köptjänster och/eller DVD/Blu-Ray...? Det vore ju en smärre sensation om ingen streamingtjänst alls publicerar en enda animerad film mellan juli och november...

Dessutom lär det väl tillkomma live-actionfilmer och troligtvis en och annan TV-serie under den perioden som lär dubbas till svenska. Även om vissa streamingtjänster envisas med att inte sätta ut dubbcredits, som gör det svårt att få tag i dubbcredits, så brukar ju åtminstone Netflix och Disney+ vara bra på att sätta ut dubbcredits.

gstone

Vilka är rösterna i  Sagomix Världens mest kända sagor  ?

gstone

Rollistan på Savmpbob: Svamp på Rymmen på Netflix har uppdaterats. Den är nu mycket mer utförlig.

Du kankse borde skriva av den och lägga upp på hemsidan ;)