Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 december 2022 kl. 23:49:29Jag hade tyvärr totalt glömt bort Mästerkatten 2, men nu har jag mailat till UIP och bett om en komplett creditlista. :)

Tyvärr har min kontaktperson tydligen slutat på UIP dock, och ersättaren verkar ha semesterledigt, så därför finns det tyvärr en viss risk att det kan dröja tills efter nyår innan jag får listan... :(
Förutsatt att svenska dubbningscredits finns utsatta på bio kan jag nog fixa det i och med att jag hade tänkt gå och se filmen i eftermiddag!
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 22 december 2022 kl. 09:12:22Förutsatt att svenska dubbningscredits finns utsatta på bio kan jag nog fixa det i och med att jag hade tänkt gå och se filmen i eftermiddag!
Det vore uppskattat. :)

gstone

Jag tycker En annorlunda värld  borde ha credits på hemsidan.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 23 december 2022 kl. 12:30:30Jag tycker En annorlunda värld  borde ha credits på hemsidan.
Det tycker jag också, och det kommer troligtvis ikväll. :)

Jag har haft väldigt fullt sjå på sistone med arbete, julpynt, julklappsbestyr och allt annat möjligt, men ska försöka hinna med en sista uppdatering innan julafton med de recensioner och creditlistor som hittills är klara...

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 december 2022 kl. 00:47:13Jag har precis skrivit av dubbcreditsen från VHS-utgåvan, så det kommer vid nästa uppdatering. :)

Agneta Malmborg har översatt den svensktextade originalversionen, vilket är anledningen till att hon står namngiven i Svensk Mediedatabas på ett ställe. I den dubbade versionen var det Lars Torefeldt.
Hur går det med detta? Jag verkar inte kunna hitta listan.
Houba !

Daniel Hofverberg

Citat från: Sabelöga skrivet 23 december 2022 kl. 16:07:16Hur går det med detta? Jag verkar inte kunna hitta listan.
Den kommer också ikväll eller under tidiga natten. :)
(efter att jag har slagit in julklappar och dylikt)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 december 2022 kl. 18:21:06Den kommer också ikväll eller under tidiga natten. :)
Kommer du lägga upp credits till Mästerkatten 2 ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 23 december 2022 kl. 18:51:07Kommer du lägga upp credits till Mästerkatten 2 ?
Ja, det kommer också vid samma uppdatering - jag håller på att skriva in de uppgifterna just nu. :)

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 december 2022 kl. 18:21:06Den kommer också ikväll eller under tidiga natten. :)
Mysigt, ha en god jul!
Houba !

Daniel Hofverberg

Citat från: Sabelöga skrivet 24 december 2022 kl. 01:17:03Mysigt, ha en god jul!
Tack. Det tog (som vanligt) längre tid än jag trodde med alla förberedelser inför julen, men nu har jag i alla fall lagt ut sex nya creditlistor och två nya recensioner - tyvärr inte så mycket som jag hade tänkt, då klockan blev så mycket så jag tvingades begränsa uppdateringen något, men Mästerkatten 2, En annorlunda värld och Den lilla prinsessan kom i alla fall med. :)
(Ett par till recensioner och minst ett par ytterligare creditlistor kommer inom någon eller några dagar, så fort tiden räcker till)

Disneyfantasten

Jag såg att du hade uppdaterat en rad creditlistor, vilka bra julklappar!

gstone

Jag vill ha credits till Nötknäpparen och den magiska flöjten.

gstone

Jag skulle vilja ha credits till Secrets of the Furious Five

gstone

Vid nästa uppdatring kankse du kan lägga ut credits till Natt på muséet: Kahmunrahs återkomst ?

gstone

Kan du lägga ut credits till Dagbok för alla mina fans: Rodrick regera ?