Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 december 2022 kl. 04:19:49Tack. Det tog (som vanligt) längre tid än jag trodde med alla förberedelser inför julen, men nu har jag i alla fall lagt ut sex nya creditlistor och två nya recensioner - tyvärr inte så mycket som jag hade tänkt, då klockan blev så mycket så jag tvingades begränsa uppdateringen något, men Mästerkatten 2, En annorlunda värld och Den lilla prinsessan kom i alla fall med. :)
(Ett par till recensioner och minst ett par ytterligare creditlistor kommer inom någon eller några dagar, så fort tiden räcker till)
Jag kan inte få fram credits till Guillermo del Toros Pinocchio !
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 24 december 2022 kl. 22:31:35Jag kan inte få fram credits till Guillermo del Toros Pinocchio !

Ha tålamod bara så kommer det!

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 december 2022 kl. 04:19:49Tack. Det tog (som vanligt) längre tid än jag trodde med alla förberedelser inför julen, men nu har jag i alla fall lagt ut sex nya creditlistor och två nya recensioner - tyvärr inte så mycket som jag hade tänkt, då klockan blev så mycket så jag tvingades begränsa uppdateringen något, men Mästerkatten 2, En annorlunda värld och Den lilla prinsessan kom i alla fall med. :)
(Ett par till recensioner och minst ett par ytterligare creditlistor kommer inom någon eller några dagar, så fort tiden räcker till)
Sjysst tack! En liten sak bara, det står Christona Schollin, ska det inte vara Christina Schollin?
Houba !

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 24 december 2022 kl. 22:31:35Jag kan inte få fram credits till Guillermo del Toros Pinocchio !
Du har rätt, nånting gick tydligen snett så att den inte kom ut. Oklart om det är jag som glömt bort den, om den lades ut men försvann eller om den inte sparades korrekt - men den visades i alla fall inte trots att filen fanns på servern... :(

Jag ber så mycket om ursäkt, men nu är det åtgärdat och den är synlig. :)
(Jag har tyvärr inte haft tillgång till dator under julaftonen, därav att jag inte kunnat lösa det tidigare)

Citat från: Sabelöga skrivet 24 december 2022 kl. 22:37:33Sjysst tack! En liten sak bara, det står Christona Schollin, ska det inte vara Christina Schollin?
Ja, det ska det givetvis vara - tack för att du uppmärksammat det, och nu är det åtgärdat. :)

Jag får skylla på att jag skrivit in creditlistan på min nya stationära dator, som har ett tangentbord jag inte alls är van vid - men det är ändå klantigt, och jag borde ha sett det misstaget själ... :-[

Citat från: gstone skrivet 24 december 2022 kl. 21:28:06Vid nästa uppdatring kankse du kan lägga ut credits till Natt på muséet: Kahmunrahs återkomst ?
Citat från: gstone skrivet 24 december 2022 kl. 21:33:58Kan du lägga ut credits till Dagbok för alla mina fans: Rodrick regera ?
Ja, båda dessa tillhör de creditlistor som jag ville och hade tänkt få ut till den här uppdateringen men som jag inte hann med på grund av tidsbrist. Så de kommer inom 2 - 3 dagar. :)

Det är otroligt att julklappsinslagning och dylikt alltid verkar ta längre tid än man tror...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 december 2022 kl. 02:10:32Du
Ja, båda dessa tillhör de creditlistor som jag ville och hade tänkt få ut till den här uppdateringen men som jag inte hann med på grund av tidsbrist. Så de kommer inom 2 - 3 dagar. :)

Det är otroligt att julklappsinslagning och dylikt alltid verkar ta längre tid än man tror...
Kankse även Roald Dahl's Matilda the Musical ?

gstone

Jag vill ha credits till Nötknäpparen och den magiska flöjten.

gstone

Jag skulle vilja ha credits till Åsnans shrektakulära jul .

gstone

Jag har några kortfilner som sänds på SVT som jag vill ha credits till.

Det var Eurotroll som dubbade dom

Snigeln och valen

Supermasken

Zogg

Herr Pinnemans äventyr

Den ruskiga råttbanditen

Kan du fram credits till dom ?

gstone

Kan du få fram credits till Kotte ?

Det är Cineast Dub som dubbade den.

Oskar

Citat från: gstone skrivet  1 januari 2023 kl. 18:31:46Kan du få fram credits till Kotte ?

Cineast dub lägga inte creditlistan till privatpersoner länge. Om var svt som sänder den bara fråga svt efter creditlistan det kan Daniel göra.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 januari 2023 kl. 18:31:46Kan du få fram credits till Kotte ?

Tyvärr lämnar som sagt Cineast Dub inte ut uppgifter till andra än slutkunderna längre. :(

När, var och hur sändes den, och vilken är originaltiteln? Det är ett så vanligt ord att jag inte hittar något meningsfullt när jag googlar...

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 januari 2023 kl. 21:13:26Tyvärr lämnar som sagt Cineast Dub inte ut uppgifter till andra än slutkunderna längre. :(

När, var och hur sändes den, och vilken är originaltiteln? Det är ett så vanligt ord att jag inte hittar något meningsfullt när jag googlar...
Originaltiteln är Piney: The Lonesome Pine och den finns just nu på SVT Play.

https://www.svtplay.se/video/KZm7RGk/kotte

Kotte svenska röstcredits.jpg Kotte svenska studiocredits.jpg

gstone

Daniel , Kan få credits till Mumier på äventyr när den kommer ut ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 januari 2023 kl. 21:58:06Daniel , Kan få credits till Mumier på äventyr när den kommer ut ?
Förhoppningsvis. Jag är lite osäker om det är Warner Bros. eller SF Studios som distribuerar den, men oavsett vilket har det ju gått bra med deras biofilmer tidigare så jag är hoppfull. :)