Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 februari 2024 kl. 21:51:51Eftersom jag brukar ha mindre fritid på fredagar och lördagar (lördagar går ju nästan all tid bort till Melodifestivalen och Shetland), så har jag tänkt att försöka klämma in en uppdatering ikväll/natt; med de creditlistor som är klara för tillfället. :)
Jättebra 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 februari 2024 kl. 21:51:51Eftersom jag brukar ha mindre fritid på fredagar och lördagar (lördagar går ju nästan all tid bort till Melodifestivalen och Shetland), så har jag tänkt att försöka klämma in en uppdatering ikväll/natt; med de creditlistor som är klara för tillfället. :)
Tack för alla nya credits som kom idag :D

gstone

Jag önskar credits till serien My Little Pony Tales.

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 16 februari 2024 kl. 17:33:43Jag hittade https://dubdb.fandom.com/wiki/My_Little_Pony_Tales_(Swedish)
Men den listan är ju dock tyvärr inte helt komplett, då de som du kan se bara har tagit information från den här tråden på forumet:
https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=1060.0

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 februari 2024 kl. 20:20:20Men den listan är ju dock tyvärr inte helt komplett, då de som du kan se bara har tagit information från den här tråden på forumet:
https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=1060.0
Hur då inte helt komplett ??? ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 16 februari 2024 kl. 20:44:31Hur då inte helt komplett ??? ?
Erika har ju själv skrivit i tråden som länkas till att det var två skådespelare hon inte lyckades att identifiera, varav en som spelar en av huvudrollerna (Melody).

Det bör alltså vara sju skådespelare som medverkar, och inte fem som din länk vill göra gällande.
(Gissningsvis är det någon som inte kan svenska, som har hittat åt Erikas lista på Dubbningshemsidans forum, men som på grund av språkförbistringar inte kunde läsa att det var två skådespelare som inte stod med på listan)

gstone

Hoppas du kan få credits till Rallygänget !

gstone

Jag undrar vilka rösterna är i Scooby-Doo möter Kiss och Scooby-Doo! och Gourmetspöket

Har någon nån aning ?

gstone

Vilka är dom svenska rösterna i Djungelgänget - På äventyr jorden runt ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 19 februari 2024 kl. 13:45:03Vilka är dom svenska rösterna i Djungelgänget - På äventyr jorden runt ?
Jag frågade Njutafilms dagarna innan premiären, men har ännu inte fått något svar. :(

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 19 februari 2024 kl. 14:03:17Jag frågade Njutafilms dagarna innan premiären, men har ännu inte fått något svar. :(
Man kan inte alltid vinna ;D

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 19 februari 2024 kl. 14:03:17Jag frågade Njutafilms dagarna innan premiären, men har ännu inte fått något svar. :(
Bättre lycka med Rallygänget.

gstone

Hittar inte heller några recessioner som  nämner dom svenska rösterna.

gstone

Jag önskar credits tilll den nya Avatar: The Last Airbender som kom ut på Netflix idag.