Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Kan då få fram credits till filmen Den magiska valvporten ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  3 april 2022 kl. 20:34:33
Kan då få fram credits till filmen Den magiska valvporten ?
Såvitt jag förstår verkar Den magiska valvporten distribueras av Scanbox, och i så fall ska det inte vara några problem. Jag mailar till min kontakt där genast. :)

(Visserligen uppger Ginza att det är Soul Media som distribuerar filmen, men när jag läser på deras lågupplösta baksidestext är jag ganska säker på att det står Scanbox där)

Disneyfantasten

Fråga: när kommer uppdateringarna av Monsters Inc och DuckTales?  :) (orsaken till att jag frågar är att uppdateringarna inte alls tillkom i lördags trots att du nämnde att de skulle komma)

gstone

Kan du lägga ut credits till säsong 2 och 3 av DuckTales(2017) ?

Disney har credits för varje avsnitt.

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 april 2022 kl. 20:22:33
Fråga: när kommer uppdateringarna av Monsters Inc och DuckTales?  :) (orsaken till att jag frågar är att uppdateringarna inte alls tillkom i lördags trots att du nämnde att de skulle komma)
Då har du nog missuppfattat mig - jag skrev att de fanns med i Oscar Isakssons anteckning, inte att de uppdateringarna skulle komma med då.

Jag betar av Oscars anteckning film för film, och har helt enkelt inte kommit fram till dessa än; så jag kan inte svara på exakt när just dessa kommer. Men det blir successivt fler och fler för varje dag. :)

gstone

Jag vill ha credits för Lego DC Comics Super Heroes filmerna !

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet  5 april 2022 kl. 20:09:31
Sonic the Hedgehog 2?
Nu när jag inte varit på bio på åratal, så har jag ärligt talat totalt glömt bort Sonic the Hedgehog 2... :-[

Jag ska genast maila till distributören UIP. :)

gstone

Jag skulle vilja ha credits till Prinsessa på Rymmen som släppets av Scanbox Home Entertainment.

Jag vet att Kim Sulocki är röst åt kanien, Men jag har ingen anning om resten av rösterna.

gstone

Jag skulle vilja ha credits till Prinsessa på Rymmen som släpps av Scanbox Home Entertainment.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  5 april 2022 kl. 21:47:25
Jag skulle vilja ha credits till Prinsessa på Rymmen som släppets av Scanbox Home Entertainment.
Det borde inte vara några problem, jag mailar genast till min kontakt på Scanbox i Köpenhamn. :)

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet  5 april 2022 kl. 20:09:31
Sonic the Hedgehog 2?
Nu har jag fått creditlista till Sonic the Hedgehog 2, så jag ska skriva av den snarast så publiceras den vid nästa uppdatering. :)

Tyvärr saknas dock inspelningstekniker, mixtekniker och rollbesättare på den officiella creditlistan, utan regissör, översättare och projektledare är allt som står (och då Charlotte Ardai Jennefors regisserat så förutsätter jag att hon inte själv varit tekniker, såsom annars ofta är fallet). Men dubben är gjord av Eurotroll, så jag borde kunna få fram dessa uppgifter från min kontakt på Eurotroll...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 april 2022 kl. 12:53:22
Nu har jag fått creditlista till Sonic the Hedgehog 2, så jag ska skriva av den snarast så publiceras den vid nästa uppdatering. :)

Tyvärr saknas dock inspelningstekniker, mixtekniker och rollbesättare på den officiella creditlistan, utan regissör, översättare och projektledare är allt som står (och då Charlotte Ardai Jennefors regisserat så förutsätter jag att hon inte själv varit tekniker, såsom annars ofta är fallet). Men dubben är gjord av Eurotroll, så jag borde kunna få fram dessa uppgifter från min kontakt på Eurotroll...

Vem spelar Randall ?

Daniel Hofverberg

gstone

Imorgon kommer Gröna ägg och skinka Andra portionen ut.

Kom håg att jag vill ha credits till den !