Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 25 februari 2025 kl. 15:19:32Vilka är dom svenska rösterna i avsnitten på denna DVD ?
den filmen är dubbar hos eskimo avenue i Göteborg. Johan Carlberg och Mathias Henning och Johanna landt och andra skådespelare. det innebär att är samma röster som hörs b.la i Gumball och katten Gustaf.

gstone

Jag skulle väldigt gärna veta vilka som spelat Meriin , den onda styvmodern och Drömprinsen på svenska i Descendants: The Rise of Red ?

Sen undrar om Askungen och Hjäter Dan har samma röster som tonåringar som vuxen ?

Kan någon hjälpa ?

Kankese hab som hjälpte med det var en gång en filmstudio, detta är ju ändå en" tv film"
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Oskar skrivet 25 februari 2025 kl. 17:31:07den filmen är dubbar hos eskimo avenue i Göteborg. Johan Carlberg och Mathias Henning och Johanna landt och andra skådespelare. det innebär att är samma röster som hörs b.la i Gumball och katten Gustaf.
Ja en av rösterna löt eaxkt som John i den showen.

gstone

Credits till Molly och Pelle på äventyr 

lägg gärna upp dom daniel :D

Jonas9881

@Daniel Hofverberg vet du vilka dom svenska rösterna är till Harald och den magiska kritan?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

gstone

Citat från: Jonas9881 skrivet 26 februari 2025 kl. 14:58:15@Daniel Hofverberg vet du vilka dom svenska rösterna är till Harald och den magiska kritan?
Jag fråga flera gånger sist jag frågade viste han inget  :(

gstone

Hur går det med Spermageddon credits ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 mars 2025 kl. 10:09:48Hur går det med Spermageddon credits ?
Tyvärr inget svar än. Jag har kontaktat två personer på SF Studios, men bådadera är tydligen och åker Vasaloppet för SF Studios räkning; så de borde väl förhoppningsvis vara tillbaka på jobbet på måndag.

Så jag hoppas få svar då. Har ingen svarat måndag eller tisdag, så kontaktar jag Mikaela Tidermark och hör om hon kan hjälpa till. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 mars 2025 kl. 10:51:31Tyvärr inget svar än. Jag har kontaktat två personer på SF Studios, men bådadera är tydligen och åker Vasaloppet för SF Studios räkning; så de borde väl förhoppningsvis vara tillbaka på jobbet på måndag.

Så jag hoppas få svar då. Har ingen svarat måndag eller tisdag, så kontaktar jag Mikaela Tidermark och hör om hon kan hjälpa till. :)
om mamma låter mig se filmen i morgon kan jag fota

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 mars 2025 kl. 10:54:06om mamma låter mig se filmen i morgon kan jag fota
Kan inte du bestämma det själv? Du är väl myndig, eller...?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 mars 2025 kl. 10:55:05Kan inte du bestämma det själv?
mina föräldrar har veto på det mesta.

Kan bara se något på bio eller beställa något om dom ger okej

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 mars 2025 kl. 10:57:03mina föräldrar har veto på det mesta.

Kan bara se något på bio eller beställa något om dom ger okej
Varför det...? Har du inte fyllt 18 år än, eller?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 mars 2025 kl. 10:58:13Varför det...? Har du inte fyllt 18 år än, eller?
Måste du fråga så jävla mycket ?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 mars 2025 kl. 10:58:13Varför det...? Har du inte fyllt 18 år än, eller?
Dom har pengarna och billen 

och jag bord under deras tak.

hur kan detta vara konstigt att förstå ?

gstone

Bio och att köpa saker online är dyrt

dom har alla pengar, jag kan köra bil