Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Själen (2020)

Startat av Disneyfantasten, 21 juni 2019 kl. 16:27:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Enligt Wikipedia ska Rachel House, Alice Braga ,Cody Chesnutt , Donnell Rawlings, Wes Studi, Sakina Jaffrey, Fortune Feimster, June Squibb, och Catherine Cavadini alla göra röster i filmmen.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Kommer den här filmen ha en hög budget på dubbningen ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 13 oktober 2020 kl. 19:15:28
Det är en biofilm från Disney & Pixar så den borde ha det

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 oktober 2020 kl. 19:28:22
Det är en biofilm från Disney & Pixar så den borde ha det

Fast den visas inte på bio ;)

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 13 oktober 2020 kl. 22:01:10
Tror inte det spelar någon roll det är ju en storfilm

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 13 oktober 2020 kl. 19:15:28
Dubbningen har ju gjorts för bio, även fast den nu inte kommer visas på bio, så jag förutsätter att den svenska dubben kommer få ungefär samma budget som alla biovisade Disney/Pixar-filmer de senaste 5 - 6 åren.

Citat från: gstone skrivet 13 oktober 2020 kl. 22:01:10
Nej, men dubbningen har ju likväl gjorts för bio. Jag tror inte att de plötsligt minskar budgeten mitt under inspelningen och minskar ner mängden skådespelare mitt under pågående inspelning; om den nu inte redan är färdigdubbad... ;)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 oktober 2020 kl. 08:09:17
Dubbningen har ju gjorts för bio, även fast den nu inte kommer visas på bio, så jag förutsätter att den svenska dubben kommer få ungefär samma budget som alla biovisade Disney/Pixar-filmer de senaste 5 - 6 åren.
Nej, men dubbningen har ju likväl gjorts för bio. Jag tror inte att de plötsligt minskar budgeten mitt under inspelningen och minskar ner mängden skådespelare mitt under pågående inspelning; om den nu inte redan är färdigdubbad... ;)

Vad lättade jag blir  ;D

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 oktober 2020 kl. 08:09:17

Hur tror du de kommer att göra med budgeten av dubbningen av Raya och Den Sista Draken?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 oktober 2020 kl. 16:42:36
Hur tror du de kommer att göra med budgeten av dubbningen av Raya och Den Sista Draken?
Det blir nog en hög budget dubbning då det än så länge verkar som att den kommer att visas på bio

gstone

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 14 oktober 2020 kl. 20:43:32
Enligt denna recensionen är filmen en riktigt höjdare !!
https://www.cartoonbrew.com/reviews-2/soul-review-pixars-meditation-on-life-death-and-jazz-is-its-most-ambitious-film-in-years-197572.html
Såklart det där alla Pixar filmer är det (förutom Den goda dinosaurien och Bilar 2)

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 oktober 2020 kl. 20:49:29
Såklart det där alla Pixar filmer är det (förutom Den goda dinosaurien och Bilar 2)

Jag såg vad du skrev fast jag behövde förstora skärmen för att se bättre... (jag märkte vad du skrev när jag skulle citera ditt inlägg)

Undrar hur ni alla bär er åt för att göra bokstäverna stora och små?

Förresten så kan jag säga att jag kommer att överväga huruvida jag ska använda mig av streamingstjänsten Disney+ eller inte, jag lovar ingenting dock...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 oktober 2020 kl. 20:55:16
Jag såg vad du skrev fast jag behövde förstora skärmen för att se bättre... (jag märkte vad du skrev när jag skulle citera ditt inlägg)

Undrar hur ni alla bär er åt för att göra bokstäverna stora och små?

Förresten så kan jag säga att jag kommer att överväga huruvida jag ska använda mig av streamingstjänsten Disney+ eller inte, jag lovar ingenting dock...
Du borde verkligen testa den då Det finns ganska mycket som inte finns på DVD det eller blu-ray med svenskt tal

För att byta text storlek går man till knappen som säger textstorlek

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 oktober 2020 kl. 20:57:15
Du borde verkligen testa den då Det finns ganska mycket som inte finns på DVD det eller blu-ray med svenskt tal

För att byta text storlek går man till knappen som säger textstorlek

Såhär ungefär;

Textstorlek

Textstorlek

Textstorlek

Textstorlek

Textstorlek

Textstorlek

Textstorlek