Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Själen (2020)

Startat av Disneyfantasten, 21 juni 2019 kl. 16:27:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 25 december 2020 kl. 19:02:11
så joe är alltså en katt i djurform.
Ja hans själ blir instängd i en katt.

gstone

Kände någon igen några röster ?

Vem spelar vem ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 25 december 2020 kl. 19:39:32

Vem spelar vem ?

Jag tyckte att frisörens röst lät bekant, alltså att jag har hört den förut och känner igen den, men jag kunde inte riktigt sätta fingret på den...

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 25 december 2020 kl. 19:39:32

Vem spelar vem ?
Jag tror Jan Modin spelar en av alla Jerry.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 december 2020 kl. 19:50:32

Hur vet du det? Har du sett filmen?

Disneyfantasten

Filmen verkar inte ha tillkommit på Disney+ ännu, men jag personligen hoppas verkligen att det gör snart för det är en storfilm producerad av Pixar och släppt av Disney som tillsammans har ett gott samarbete!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 december 2020 kl. 19:56:35
Filmen verkar inte ha tillkommit på Disney+ ännu, men jag personligen hoppas verkligen att det gör snart för det är en storfilm producerad av Pixar och släppt av Disney som tillsammans har ett gott samarbete!
Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 december 2020 kl. 19:52:29
Hur vet du det? Har du sett filmen?
Ja, jag såg den imorse när den precis hade kommit ut på Disney +.

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 december 2020 kl. 19:44:51
Jag tyckte att frisörens röst lät bekant, alltså att jag har hört den förut och känner igen den, men jag kunde inte riktigt sätta fingret på den...

Det är Adam Fietz, det har de gått ut med sen tidigare.

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 december 2020 kl. 19:50:32

Andreas Nilsson spelade definitivt också en Jerry.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 december 2020 kl. 19:56:35

Den har kommit nu.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 december 2020 kl. 19:57:41
Ja, jag såg den imorse när den precis hade kommit ut på Disney +.

Vem spelar Dorothea Williams ?

Adam Larsson

Citat från: gstone skrivet 25 december 2020 kl. 21:23:53
Vem spelar Dorothea Williams ?
Astrid Assefa tror jag är inte säker.
Citat från: gstone skrivet 25 december 2020 kl. 21:23:00
Den har kommit nu.
Ja den kom imorse.

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 25 december 2020 kl. 20:27:45
Det är Adam Fietz, det har de gått ut med sen tidigare.

Andreas Nilsson spelade definitivt också en Jerry.

Var det inte en annan karaktär det gällde, någon bland själarnas värld?

Men spelas inte Jerry av Hanna Dorsin?  ??? (har för mig att de gick ut med det tidigare)

Jag har inte sett filmen ännu så jag vet inte...

Men förhoppningsvis får jag mera klartecken när Daniel väl fått creditlistan, jag vill helst se creditlistan innan jag ser filmen...

Jag har sagt detta flera gånger förut och jag säger det även nu, jag ska försöka hitta en lösning att kunna använda mig av streamingstjänsten Disney+ i bara en månads tid så att jag kan se filmen (samt andra filmer och serier) så att jag slipper vänta tills Själen ges ut på DVD & Bluray...

Sedan undrar jag hur jag ska göra med det andra som släpps på streamingstjänsten framöver... (då de kanske eller säkerligen kommer mycket senare efter det att mitt abonnemang gått ut)

Jag har hört att streamingstjänsten kostar 69 kr i månaden men jag tror att det varken gäller kontanter eller kort, så jag vet inte hur jag ska lösa det...

Man kan iallafall på goda grunder anta att SDI Media och Michael Rudolph är inblandade i vanlig ordning...

Citat från: gstone skrivet 25 december 2020 kl. 21:23:00
Den har kommit nu.

Jag skrev visst fel i hastigheten jag menade Discshop...

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 december 2020 kl. 21:28:07
Var det inte en annan karaktär det gällde, någon bland själarnas värld?

Men spelas inte Jerry av Hanna Dorsin?  ??? (har för mig att de gick ut med det tidigare)

Jag har inte sett filmen ännu så jag vet inte...

Men förhoppningsvis får jag mera klartecken när Daniel väl fått creditlistan, jag vill helst se creditlistan innan jag ser filmen...

Jag har sagt detta flera gånger förut och jag säger det även nu, jag ska försöka hitta en lösning att kunna använda mig av streamingstjänsten Disney+ i bara en månads tid så att jag kan se filmen (samt andra filmer och serier) så att jag slipper vänta tills Själen ges ut på DVD & Bluray...

Sedan undrar jag hur jag ska göra med det andra som släpps på streamingstjänsten framöver... (då de kanske eller säkerligen kommer mycket senare efter det att mitt abonnemang gått ut)

Jag har hört att streamingstjänsten kostar 69 kr i månaden men jag tror att det varken gäller kontanter eller kort, så jag vet inte hur jag ska lösa det...

Man kan iallafall på goda grunder anta att SDI Media och Michael Rudolph är inblandade i vanlig ordning...

Jag skrev visst fel i hastigheten jag menade Discshop...
Alla som jobbar i själarnas värld heter Jerry förutom en.

gstone

Vem spelar den  106 år  gamla damen som ska in i det stora efter ?

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 25 december 2020 kl. 22:02:32
Vem spelar den  106 år  gamla damen som ska in i det stora efter ?

Jag tror det kan ha varit Annica Smedius, hon lät ju extremt lik Mo Mo i Förfärliga Snömannen...
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats