Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Familjen Flinta

Startat av Erika, 28 mars 2007 kl. 20:37:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 maj 2021 kl. 14:56:13
Kom ihåg att alla har sina egna åsikter! :)

Säg de då.

Säg alltid att det är din åsikt

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 maj 2021 kl. 14:56:13
Kom ihåg att alla har sina egna åsikter! :)
Du här rätt om det där, alla har rätt att utrycka sina egna åsikter osv.

Erika

Citat från: gstone skrivet 31 maj 2021 kl. 15:03:00
Säg de då.

Säg alltid att det är din åsikt

Fast det framgick väl hur tydligt som helst att Scoobydoofan1 själv tycker den är dålig, alltså det är hans åsikt och ingen annans. Själv har jag ingen direkt åsikt om tv-serien mer än animationen såg oerhört stel ut i de klipp jag har sett...

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 31 maj 2021 kl. 15:13:47
Enligt dig så var den bra, annars så är serien dålig.
Dålig enligt dig. Det finns trots allt ingen universell lag på vad som anses som bra eller dåligt.

Citat från: gstone skrivet 31 maj 2021 kl. 14:18:55
Så dålig var den inte >:(
Jag håller med dig. Yabba-Dabba Dinosaurier är förvisso inget mästerverk och kommer inte upp i samma klass som gamla goda Familjen Flinta, men jag tycker ändå det är en fullt sevärd och helt okej serie. :)

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 12 juni 2021 kl. 13:09:49
För andra som är intresserade av familjen flinta säsong 2 dvd utgåva

https://www.tradera.com/en/item/302154/473221710/dvd-familjen-flinta-box-svensk-tal-
Det är åtta dagar kvar den kommer antagligen att bli väldigt dyr.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 12 juni 2021 kl. 19:51:29
Den har gått till 700kr nu.

Herre gud !!

Vem skulle betala så m,mycket för något dubbat !!

Jabberjaw

Citat från: gstone skrivet 12 juni 2021 kl. 19:53:51
Herre gud !!

Vem skulle betala så m,mycket för något dubbat !!

Lugna ner dig med dina irritationer över dubbningar gstone och gå utanför pojkkammaren och lär dig om livet. Ett tips under sommaren nu.  :)

Har sett bra mycket högre pris. Själv fått nån tusenlapp och sett boxarna säljas dyrt då dom sällan dyker upp i bra skick på box höljet.

P.s , vi är på ett forum som heter Dubbnings hemsidan.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 juni 2021 kl. 13:33:27
Det är åtta dagar kvar den kommer antagligen att bli väldigt dyr.
Det ser onekligen ut som att auktionen kommer stiga till sanslösa nivåer, med tanke på att det är 8 dagar kvar och den redan nu har kommit oskäligt högt... :(

Trots allt var det bara något år sedan Ginza sålda nya exemplar av säsong 2-boxen för 99 kr, så över 700 kr tycker jag är fullständigt orimliga priser.

TonyTonka

Lol, jag köpte just den boxen på ett Secondhand för ett par år sedan, och det kostade typ 30-40 kronor. xD
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Scoobydoofan1

Citat från: TonyTonka skrivet 12 juni 2021 kl. 20:54:44
Lol, jag köpte just den boxen på ett Secondhand för ett par år sedan, och det kostade typ 30-40 kronor. xD
Lyckosamma du. Men som sagt så finns den ju knappt och om man hittar den så he man tur, du hade tur.

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 juni 2021 kl. 20:29:51
Det ser onekligen ut som att auktionen kommer stiga till sanslösa nivåer, med tanke på att det är 8 dagar kvar och den redan nu har kommit oskäligt högt... :(

Trots allt var det bara något år sedan Ginza sålda nya exemplar av säsong 2-boxen för 99 kr, så över 700 kr tycker jag är fullständigt orimliga priser.
Det är ju det som är roligt, låt dom två bråka om dvd box set säsong 2 av familjen flinta, som du sa så ser det ut att priset kommer gå upp väldig mycket.

Scoobydoofan1

Om det är orimligt för dig vad är då 502kr inklusive frakt? Är det rimligt eller orimligt?

Scoobydoofan1

Skulle inte va förvånad om priset gick över 1000kr med hur det ser ut.