Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marcusen

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 oktober 2021 kl. 22:17:49
Ursäkta att utnyttja tråden så här, men är det någon här som lyckas att tyda dubbcreditsen för Pokémon: Djungelns hemligheter på Netflix? Den svenska creditlistan har tyvärr så pytteliten text att jag inte lyckas få den tillräckligt skarp för att kunna läsa - mest troligt för instabilt bredband, varför jag inte får den fulla upplösningen på dubbcreditsen för den här filmen, utan bara får en något lägre upplösning; och det räcker inte för att kunna läsa vad som står... :(

Nästan alla andra språk är inga problem, men just på den svenska creditlistan är textstorleken pytteliten för att försöka rymma hela listan på en enda skärm, och för mig blir det i alla fall inte läsbart.
Det är ju inte så bra gjort att tränga ihop allt så där på en skärm men creditslistan verkar iallafall vara utförlig.

Steffan Rudvall

Citat från: Marcus R skrivet 11 oktober 2021 kl. 22:51:28
Det är ju inte så bra gjort att tränga ihop allt så där på en skärm men creditslistan verkar iallafall vara utförlig.
Den verkar dock inte nämna vem sångerskan är.

gstone

Jag skulle vilja ha credits till Familjen Addams 2.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Jag skulle väldigt gärna vilja se credits till Mira Kunglig Detektiv:)

gstone

Jag här mailet regissören till  Ron rör om och han säger att han inte för berätta rösterna för än filmen haft primär  :( :( :(

gstone

Jag vilja ha credits för BAGEL & BECKYS SHOW !

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 18 oktober 2021 kl. 11:54:02
Jag vilja ha credits för BAGEL & BECKYS SHOW !

Jag med, jag vill minnas att jag skymtade Jan Mybrand (aka Randall i Monsters Inc och Woody i nuvarande Toy Story projekt) i rollistan efter varje avsnitt...

gstone

Jag vill ha credits till En pudel i flocken.

gstone

Daniel, Kan du få credits till Ron rör om i övermorgon(på fredag)?

Disneyfantasten

Fråga; har Tintin i Hajsjön tillkommit på Svenska röster & credits ännu?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 27 oktober 2021 kl. 17:00:00
Daniel, Kan du få credits till Ron rör om i övermorgon(på fredag)?
Ron rör om kommer visserligen från 20th Century Fox, men nu när de ägs av Disney misstänker jag att det kommer bli samma problem som med allt från Disney - att de inte lämnar ut uppgifter förrän efter premiären (d.v.s. tidigast på måndag), och att det även då ibland kan ta flera månader att få svar på mail... :(

Kan för all del vara värt ett försök, men jag har tyvärr inga större förhoppningar... Så vore nog enklast och snabbast om någon som har tänkt att se filmen på bio kunde fotografera av dubbcreditsen, så att det går att skriva av. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 oktober 2021 kl. 20:49:50
Ron rör om kommer visserligen från 20th Century Fox, men nu när de ägs av Disney misstänker jag att det kommer bli samma problem som med allt från Disney - att de inte lämnar ut uppgifter förrän efter premiären (d.v.s. tidigast på måndag), och att det även då ibland kan ta flera månader att få svar på mail... :(

Kan för all del vara värt ett försök, men jag har tyvärr inga större förhoppningar... Så vore nog enklast och snabbast om någon som har tänkt att se filmen på bio kunde fotografera av dubbcreditsen, så att det går att skriva av. :)

Regissören har sagt att dom inte släpper uppgifter om rösterna för än filmen ha<r primär jag mailade honom själv :'(

Men på fredag har den ju de :D

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 27 oktober 2021 kl. 21:19:24
Regissören har sagt att dom inte släpper uppgifter om rösterna för än filmen ha<r primär jag mailade honom själv :'(

Men på fredag har den ju de :D
Hur vet du vem regissören är? Disney har väl inte offentliggjort några uppgifter alls, vad jag vet.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 28 oktober 2021 kl. 03:26:41
Hur vet du vem regissören är? Disney har väl inte offentliggjort några uppgifter alls, vad jag vet.

Jag mailer med honom.