Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Måns Zelmerlöw.jpg
Måns Zelmerlöw

Lem (Planet 51)

Flynn Rider (Eugene Fitzherbert) (Trassel)

Branch (Trolls)

Steffan Rudvall

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 januari 2023 kl. 12:31:09Måns Zelmerlöw.jpg
Måns Zelmerlöw

Lem (Planet 51)

Flynn Rider (Eugene Fitzherbert) (Trassel)

Branch (Trolls)
Detta blir det sista kolaget på ett bra tag, då jag lämnar forumet på obestämd tid...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 januari 2023 kl. 12:32:05Detta blir det sista kolaget på ett bra tag, då jag lämnar forumet på obestämd tid...

Varför gör du det? Är det något speciellt du ska göra?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 januari 2023 kl. 12:33:08Varför gör du det? Är det något speciellt du ska göra?
Det är nödvändigt...

Zebastian

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 januari 2023 kl. 12:32:05Detta blir det sista kolaget på ett bra tag, då jag lämnar forumet på obestämd tid...
Hejdå, det var trevligt att ha dig här :-\

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 januari 2023 kl. 12:37:46Det är nödvändigt...
Fan vad tråkigt. :'( :'( Du behövs ju här och är bäst.
Nåväl lycka till och hoppas du kan samla din krafter och återfå dom och komma tillbaka hit så fort du vill.  ;D ;D

Adam Larsson

Citat från: Elios skrivet 29 januari 2023 kl. 13:21:52Fan vad tråkigt. :'( :'( Du behövs ju här och är bäst.
Nåväl lycka till och hoppas du kan samla din krafter och återfå dom och komma tillbaka hit så fort du vill.  ;D ;D
Jag kanske inte får säga egentligen, men han lider av en allvarlig sjukdom mer än så säger jag inte han får gå ut med det själv om han skulle vilja. Jag vet att det här kan upplevas som Pojken som ropade varg men den här gången är jag helt seriös!

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet 29 januari 2023 kl. 13:26:15Jag kanske inte får säga egentligen, men han lider av en allvarlig sjukdom mer än så säger jag inte han får gå ut med det själv om han skulle vilja. Jag vet att det här kan upplevas som Pojken som ropade varg men den här gången är jag helt seriös!
För att det inte ska bli några missförstånd så måste jag säga att han faktiskt talar sanning.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 januari 2023 kl. 13:42:23För att det inte ska bli några missförstånd så måste jag säga att han faktiskt talar sanning.
Oj..oj..oj..

Zebastian

Citat från: MOA skrivet 29 januari 2023 kl. 15:09:59Oj..oj..oj..
Det känns konstigt att han har lämnat oss och att han aldrig kommer se dina oj

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 januari 2023 kl. 13:42:23För att det inte ska bli några missförstånd så måste jag säga att han faktiskt talar sanning.
Åh nej! Jag hoppas att du kommer att bli okej! :(

Elios

Citat från: Adam Larsson skrivet 29 januari 2023 kl. 13:26:15Jag kanske inte får säga egentligen, men han lider av en allvarlig sjukdom mer än så säger jag inte han får gå ut med det själv om han skulle vilja. Jag vet att det här kan upplevas som Pojken som ropade varg men den här gången är jag helt seriös!
Hoppas vi inte bör va för oroliga bara.

Scoobydoofan1

Hoppas allt går bra och att återhämtar dig helt och hållet.

Scoobydoofan1

Tror på dig, det här är allvarligt.

Steffan Rudvall

Lawrence Mackrory.jpg
Lawrence Makrory

Vingen (Bilar)

Po (Kung Fu Panda och alla andra sammanhang)

Baby Snurre (Baby Looney Tunes)

Iron Man/Tony Stark (Flera animerade sammanhang)

Pluto (Musse Piggs Klubbhus)

Titelsång (The New Scooby-Doo Movies)

Raphael (Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles)

Titelsång (Våran Scooby-Doo)

Bowser (Super Mario Bros. Filmen)

Det finns ett väldigt litet Easter Egg på detta kollaget...