Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kändisar som aldrig dubbat men som borde göra det

Startat av E, 7 januari 2019 kl. 22:10:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 27 juni 2023 kl. 16:24:09Staffan Götestam har aldrig dubbat.
Men hans dotter dubbar hon heter josefine götestam.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 27 juni 2023 kl. 18:27:09Men hans dotter dubbar hon heter josefine götestam.
Det frågade jag faktiskt om i en an nan tråd :D ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Helena Bergström borde dubba.

Hon kan ju sjunga med :D

Disneyfantasten

Jag hoppas att Tomu och Yumi dubbar framöver, båda är YouTubers ifall ni undrar.

Renaida Braun borde också dubba i framtiden, hon gästade i dagens avsnitt av årets Sommarlov men är känd genom andra sammanhang, hennes syster Erica Braun borde också dubba framöver.

gstone

gstone

Så Nils Poppe dubbade tyvärr aldrig något.

Nu är ju så klart död sen väldigt många år tillbaka.

Å andra sidan fast det kan knappt något att dubba när han var vid liv ;D

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  5 juli 2023 kl. 00:48:53Så Nils Poppe dubbade tyvärr aldrig något.

Nu är ju så klart död sen väldigt många år tillbaka.

Å andra sidan fast det kan knappt något att dubba när han var vid liv ;D
Han dog ju dock år 2000 så det där sistnämnda stämmer inte.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juli 2023 kl. 00:52:26Han dog ju dock år 2000 så det där sistnämnda stämmer inte.
Jaså så sent  ???

Var han aktiv till slutet.

Det hade ju varit kul om han dubbat.

Men han Bode förstås i Malmö tror jag.

Mycket görs i Stockholm och en del i Köpenhamn.

Hah kanske kunde gjort något för Sum Studios  ;D

Många av deras skådespelare verkar vara från Malmö.

Disneyfantasten

Hoppas att artisten Kiana dubbar i framtiden.

Idag gästade hon i dagens avsnitt av Sommarlov där hon omnämner att hon vann i årets säsong av Melodifestivalen.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 juli 2023 kl. 18:52:11Hoppas att artisten Kiana dubbar i framtiden.

Idag gästade hon i dagens avsnitt av Sommarlov där hon omnämner att hon vann i årets säsong av Melodifestivalen.
Hon spelar också Dorothy Gale i en teater version av Trollkarlen från Oz just nu :D Mello och musikal – en svettig dubbel | Mitt i

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  7 juli 2023 kl. 19:08:17Hon spelar också Dorothy Gale i en teater version av Trollkarlen från Oz just nu :D Mello och musikal – en svettig dubbel | Mitt i

Vilket sammanträffande, jag såg den filmen för omkring två veckor sedan.

Också ett sammanträffande med tanke på att jag idag såg Förtrollad (som hade premiär samma år som Kiana föddes nämligen 2007) med svenskt tal idag.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 juli 2023 kl. 18:52:11Hoppas att artisten Kiana dubbar i framtiden.

Nästa år ska hon speala titelrollen i  musikalen "Den Lilla Sjöjungfrun".

Tyvär verkar musikalen inte ha någon realtion rill Disney filmen från 1989.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 juli 2023 kl. 19:10:31Vilket sammanträffande, jag såg den filmen för omkring två veckor sedan.

Också ett sammanträffande med tanke på att jag idag såg Förtrollad (som hade premiär samma år som Kiana föddes nämligen 2007) med svenskt tal idag.
Hon e 3 år yngre än mig

Disneyfantasten

gstone