Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

Monsieur Hulot, Anders M Olsson och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  9 juli 2023 kl. 22:09:15Vilka e era favorit VA?Både manliga & kvinnliga
Jag vet inte riktigt, men kanske Gunnar Ernblad.

Vilka dina är det är självklart, Link och Zelda (Hasse och Louise).

gstone

Citat från: MOA skrivet  9 juli 2023 kl. 22:09:15Vilka e era favorit VA?Både manliga & kvinnliga
Svenska eller engelska ?

Ajtiva eller pensionerad/döda ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 juli 2023 kl. 22:37:22P-huset heter Anna!

Gräs?Könstig byggnad,tack för bild
Citat från: gstone skrivet  9 juli 2023 kl. 23:31:04Svenska eller engelska ?

Ajtiva eller pensionerad/döda ?
Spelar ingen roll

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  9 juli 2023 kl. 23:39:27Gräs?Könstig byggnad,tack för bild
Det är ett parkeringshus så själva utseendet är väl inte märkvärdigt men om det är växterna på väggen du menar så satsar Malmö stad på en grönare framtid.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 juli 2023 kl. 22:54:20Jag vet inte riktigt, men kanske Gunnar Ernblad.

Vilka dina är det är självklart, Link och Zelda (Hasse och Louise).
Jag älskar dom ju!(De citatet e bara för bra)

gstone

Dan Ekborg och Irene Lindh .

Engelska Tress MacNeille och Dan Castellaneta.

MOA

Citat från: gstone skrivet 10 juli 2023 kl. 10:36:04Dan Ekborg och Irene Lindh .

Engelska Tress MacNeille och Dan Castellaneta.
Mycket bra val av båda språken,kan anta att dom svenska VA har dubbat dom engelska vid ett eller flera tillfällen

gstone

Citat från: MOA skrivet 10 juli 2023 kl. 10:43:05kan anta att dom svenska VA har dubbat dom engelska vid ett eller flera tillfällen
Det var faktiskt inget jag tänkte på.

Menar jag skrev ner dom kom jag på det ! ;D

gstone

Kan man döma hur bra dubbningen är på ett språk fast man inte talar det själv ?

gstone

Var Fly Me to the Moon dubbade när den visastes på Cosmonova ?

gstone

Varför står det att FantasyGold gar skrivet något när det i själva verket är Lilla My ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 11 juli 2023 kl. 15:24:43Varför står det att FantasyGold gar skrivet något när det i själva verket är Lilla My ?
Jag antar att det är hens tidigare användarnamn.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 juli 2023 kl. 15:37:15Jag antar att det är hens tidigare användarnamn.
Jag får Mail ibland där det sår att FantasyGold har citerat mig.

MOA

Citat från: gstone skrivet 11 juli 2023 kl. 15:24:43Varför står det att FantasyGold gar skrivet något när det i själva verket är Lilla My ?
Tror att hennes kanal också hette de(Eller heter)

gstone

Ska jag strata en ny tråd om den kommande nya Willy Wonka filmen ? :D