Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Karaktärer som vi INTE gillar

Startat av moviefan, 20 februari 2019 kl. 18:46:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

FabulousSloth

Citat från: MOA skrivet  5 juli 2023 kl. 17:34:22Hatcollage.jpg
Har bara sett något enstaka avsnitt av "Ko Och Kyckling" hemma hos en kompis som hade Cartoon Network och minns att det var helt hysteriskt. The Red Guy känns väldigt olämplig. Klarade inte av att kolla.
Jag vet inte om resten av serien är lika outhärdlig.

När det kommer till karaktärer:
Shreeky i "The Care Bears Family"-serien.
Det skär i öronen och hon är bara irriterande.
Jag är inte klar med serien, men hon är med i nästan varje avsnitt från och med detta vilket förstörde serien enligt min åsikt.
The Wrath Of Shreeky Part 1 (S2E14)
Profilbild av SundaysPlayzone.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 21 juli 2023 kl. 12:47:17Nytt collage!
Hatar Er Så Mycket!.jpg

Ursäkta att jag frågar men har du händelsevis något slags kärleks-kollage också? (alltså med saker som du gillar eller rentav älskar)

Om du har det så får du mer än gärna dela med dig av det, vi ska dock kanske ta det i en separat tråd...

MOA

Citat från: FabulousSloth skrivet 17 augusti 2023 kl. 22:38:49Har bara sett något enstaka avsnitt av "Ko Och Kyckling" hemma hos en kompis som hade Cartoon Network och minns att det var helt hysteriskt. Klarade inte av att kolla.
Jag vet inte om resten av serien är lika outhärdlig.

När det kommer till karaktärer:
Shreeky i "The Care Bears Family"-serien.
Det skär i öronen och hon är bara irriterande.
Jag är inte klar med serien, men hon är med i nästan varje avsnitt från och med detta vilket förstörde serien enligt min åsikt.
The Wrath Of Shreeky Part 1 (S2E14)
Du gjorde rätt i & int titta mer,Vill int se mer av de jag sett av Cow & Chicken.Bara så dåligt!

gstone

Citat från: MOA skrivet 17 augusti 2023 kl. 23:38:56Du gjorde rätt i & int titta mer,Vill int se mer av de jag sett av Cow & Chicken.Bara så dåligt!
Jag är sur att du inte gillade Cow & Chicken :(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: gstone skrivet 17 augusti 2023 kl. 23:44:07Jag är sur att du inte gillade Cow & Chicken :(

Särkilt eftersom som du gillar Ed, Edd och Eddy som är mycket värre >:(

FabulousSloth

Citat från: MOA skrivet 17 augusti 2023 kl. 23:38:56Du gjorde rätt i & int titta mer,Vill int se mer av de jag sett av Cow & Chicken.Bara så dåligt!
Jag växte upp med Disney Channel och Nickelodeon på tv, tidigt 2000-tal.
Minns att Nickelodeon var lite mer "galna" i jämförelse, men Cartoon Network verkade vara ännu värre. Nästan bara sett själva titlarna på deras serier, men inte sett dem.
Profilbild av SundaysPlayzone.

MOA

Citat från: gstone skrivet 17 augusti 2023 kl. 23:45:15Särkilt eftersom som du gillar Ed, Edd och Eddy som är mycket värre >:(
De e mycket roligare & titta på,där kan jag få lite underhållning

MOA

Citat från: FabulousSloth skrivet 18 augusti 2023 kl. 15:35:40Jag lyckades hitta avsnittet som jag såg på tv och kollade på det förut, för att se om det var lika dåligt som jag minns det.
Kan inte beskriva det på nåt annat sätt än: disturbing och nästan lite "traumatiskt".
Hela programmet e så fult animerat

gstone

Jag ogillar Petter( Disney karatärern) men bara en vis version av honom.

MOA

Den Rosa Kaninen i Timon & Pumbaa e rikigt irriterande,dom gör vad som helst för & bli av med honom medans vill stanna med dom förevigt.Detta e säkert en oneoff karaktär som aldrig medverkar igen

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  4 september 2023 kl. 09:41:14Den Rosa Kaninen i Timon & Pumbaa e rikigt irriterande,dom gör vad som helst för & bli av med honom medans vill stanna med dom förevigt.Detta e säkert en oneoff karaktär som aldrig medverkar igen
Det är det, om jag minns rätt så är han inte alls med i flera episoder efter den.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 augusti 2023 kl. 23:30:42Ursäkta att jag frågar men har du händelsevis något slags kärleks-kollage också? (alltså med saker som du gillar eller rentav älskar)

Om du har det så får du mer än gärna dela med dig av det, vi ska dock kanske ta det i en separat tråd...
Håller fullständigt med :D

gstone

Citat från: MOA skrivet  4 september 2023 kl. 09:41:14Den Rosa Kaninen i Timon & Pumbaa e rikigt irriterande,dom gör vad som helst för & bli av med honom medans vill stanna med dom förevigt.Detta e säkert en oneoff karaktär som aldrig medverkar igen
Det finns andra karaktärer i den serien jag ogillar.

Främst den lilla fågeln som egentligen är en brottsling.

Skokaka

Han var väl i två avsnitt vill jag minnas. Som du nämnde så kan han inte lämna dom i fred i ett avsnitt. I ett annat avsnitt så vill han ta över Pumbaas roll som Timons vän i en show. Dock så lurar Pumbaa senare kaninen med en morot och klär ut sig till honom när han och Timon är på scen, han förlorar i denna avsnittet, i hela fall. ;)

Han verkar lite creepy, verkligen... Och jag minns väl att det var Andreas Nilsson som dubbade honom.