Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  2 oktober 2023 kl. 14:49:06Hon får kanske inte prata om den men hon klär sig i merch med gamla Snövit på den filmen som hon klankade ner på så Steffan har nog rätt.
Hon gillade ju faktiskt filmen jätte mycket som barn har hon sagt :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet  2 oktober 2023 kl. 18:31:03Hon gillade ju faktiskt filmen jätte mycket som barn har hon sagt :D
Nä hon blev rädd för den & såg den bara en gång när hon var barn

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 oktober 2023 kl. 19:43:19Jag hatar färgen röd.
För att den symboliserar ilska?Svart e färgen som jag gillar minst & jag e int rascistisk mot mörkhyade människor

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 oktober 2023 kl. 21:40:40För att den symboliserar ilska?Svart e färgen som jag gillar minst & jag e int rascistisk mot mörkhyade människor
Och ondska... Nåja, jag skulle också säga att svart är den jag gillar minst egentligen, men jag hatar den inte direkt. Är inte heller rasistisk.

gstone

Jag gillar int den svenska dubbningen av äventyrsdag den är billig.

Med det menar jag att för många dom kvinnilga karatärerna har samma röster.

gstone

gstone

Jag vill gnälla på att El Tigre: The Adventures of Manny Rivera aldrig gick i Sverige!😡👎❗️

gstone

Def super art Daniel aldrin Han skriva ner credits till Jorden till Ned innan Disney tog bort dem från Disney Plus 😫😩🥺😠

Jag hatar att Disney börjat bort saker från Disney Plus !😠😠🤬

Det är jävla irriterande för att inte tala om kontraproduktivt😤😠

Oskar

Jag tycker att sockerfria produkter och osötad produkter ska vara dyrt. Jag har diabetes typ 2 därför köpte jag osötad produkter och sockerfria produkter. Men aspartam söta saft och läsk är ibland är billigare än socker söta saft och läsk.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  8 oktober 2023 kl. 00:21:47Jag hatar att Disney börjat bort saker från Disney Plus !😠😠🤬

Det är jävla irriterande för att inte tala om kontraproduktivt😤😠
Ja, jag håller fullständigt med dig - och saken blir än värre då det än så länge är egenproduktioner som tagits bort, där Disney borde äga alla rättigheter; och som till råga på allt aldrig släppts på vare sig DVD, Blu-Ray eller digital hyr- och köpfilm... :(

Ännu värre blir det av att Disney+ skött det så fruktansvärt uselt, som tar bort saker helt utan förvarning inne i tjänsten; och den andra gången till och med utan att gå ut i media och avslöja vad det rör sig om. Det är fruktansvärt dålig stil! Det minsta man kan begära är att förvarna ordentligt inne i tjänsten minst en månad i förväg, så att man har en rimlig chans att hinna se det som ska försvinna.

gstone

Tara Strong är tydligen emot vaccin😒

Hon är en av dom som tror att man kan få Autism av vaccin😤😫😠

Vilket förstås inte stämmer !

Inte för att det är något fel med att Autism ens !

gstone

Det är jobbigt när du känner igen en röst me kan inte komma på vem det är :-\

MOA

Citat från: gstone skrivet 12 oktober 2023 kl. 21:13:52Det är jobbigt när du känner igen en röst me kan inte komma på vem det är :-\
Så irriterande,en del röster e man chanslösa på & känna igen