Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Du kanske kan skriva av credits till den nya Spy Kids filmen som kom ut idag och lägga upp på hemsidan vid nästa uppdatering ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Nu är det ju drygt 2 veckor kvar till premiären av Trolls 3. Tror du att du kan få fram credits till den tills premiären den 13e?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet  1 oktober 2023 kl. 10:29:28Nu är det ju drygt 2 veckor kvar till premiären av Trolls 3. Tror du att du kan få fram credits till den tills premiären den 13e?
Det är väl UIP som distribuerar den, så i så fall borde det gå - de brukar i alla fall vara hjälpsamma, så jag hoppas och tror att det inte har ändrats sedan senast. :)

gstone

Jag tror det kan finnas några Pokémon serier och filmer på Netflix som inte har credits på Hemsidan än ???

Du kankse kan kola upp det ;)

gstone

Kan du lägga upp credits till  Power Rangers Cosmic Fury vid nästa uppdatering ?

gstone

Jag skulle också väldigt gärna vilja ha credits till Trolls 3 !

FabulousSloth

Det har kommit ut en "Pettson & Findus"-serie på SVT Play.

För svenska röster står det:
"
Emilia Sagvik
Per Eggers
Beatrice Järås
Caisa Ankarsparre
Sharon Dyall
Henrik Norman
m.fl."
Dubbningsstudio: Eurotroll AB.
Profilbild av SundaysPlayzone.

RC

Daniel Hofverberg

Citat från: FabulousSloth skrivet  3 oktober 2023 kl. 06:46:39Det har kommit ut en "Pettson & Findus"-serie på SVT Play.

För svenska röster står det:
"
Emilia Sagvik
Per Eggers
Beatrice Järås
Caisa Ankarsparre
Sharon Dyall
Henrik Norman
m.fl."
Dubbningsstudio: Eurotroll AB.
Ja, jag ska försöka få tag i mer detaljerade uppgifter via Eurotroll. :)

Jag tycker verkligen inte om SVTs sattyg med röster i grupp, skådespelare utelämnade och ingen regissör angiven... :(

gstone

Skulle verkligen vilja ha Credota til Trolls 3 i den närmaste framtiden 😁🤞🙏

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  3 oktober 2023 kl. 10:55:47Skulle verkligen vilja ha Credota til Trolls 3 i den närmaste framtiden 😁🤞🙏
Jag ska skicka mail till UIP redan nu i veckan, och göra allt jag kan för att få fram dubbcredits. :)

gstone

Kan du skiv av credits till dom 6 Ant-man Kortfilmerna på Disney Plus ?

Dom 2 minuter var ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  3 oktober 2023 kl. 22:40:36Kan du skiv av credits till dom 6 Ant-man Kortfilmerna på Disney Plus ?

Dom 2 minuter var ;)
Självklart. :)

Innan nästa uppdatering ska jag också försöka att skriva av dubbcreditsen till de nytillkomna Snobben-filmerna på Apple TV+, som jag precis upptäckte har kommit.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 oktober 2023 kl. 01:00:46Självklart. :)

Kankse även dom snarlika  Avengers Secret Wars kortfilmerna dom på Disney Plus ? ???