Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vad är ni rädda för?

Startat av TonyTonka, 22 augusti 2022 kl. 19:20:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  5 oktober 2023 kl. 21:59:00För läskigt...
Att dom äldre i min släkt kommer närmare döden
Att min hårddisk pajar
Att mitt Youtube konto blir avstängt
Att jag kommer faila på teoriprovet
m.f
Detta påminner mig, jo... Jag fruktar också att förlora mina konton eller att bli hackad. Och du har ett teoriprov? Förhoppningsvist så kommer du att klara det, hoppas jag.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  5 oktober 2023 kl. 22:02:18Detta påminner mig, jo... Jag fruktar också att förlora mina konton eller att bli hackad. Och du har ett teoriprov? Förhoppningsvist så kommer du att klara det, hoppas jag.
De andra kommer hända en dag...

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 oktober 2023 kl. 09:44:01De andra kommer hända en dag...
Är säker att du inte kommer att faila. ;)

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Adam Larsson

Adam Larsson

gstone

moviefan

Jag är rädd för insekter, jag gillar dem inte. Särskilt harkrankar, trollsländor m.m. 

MOA

Citat från: moviefan skrivet  8 oktober 2023 kl. 11:35:22Jag är rädd för insekter, jag gillar dem inte. Särskilt harkrankar, trollsländor m.m.
Äckligt,trollsländor e ändå bättre än harkrankar

gstone

Citat från: MOA skrivet  8 oktober 2023 kl. 13:38:47Äckligt,trollsländor e ändå bättre än harkrankar
Mryor är äckliga.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 13 januari 2024 kl. 16:02:02Att Sverige ska hamna under sharīʾa lag.
Det behöver du inte vara rädd för, först och främst har vi ju demokrati sedan har vi ju grundlagarna som är väldigt svåra att ändra. Men hur mycket vet du egentligen om sharia lagar? Är det här kanske ett inlägg för att uttrycka hat? Det har ju hänt tidigare så det skulle inte förvåna mig...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 januari 2024 kl. 16:20:59Det behöver du inte vara rädd för, först och främst har vi ju demokrati sedan har vi ju grundlagarna som är väldigt svåra att ändra. Men hur mycket vet du egentligen om sharia lagar? Är det här kanske ett inlägg för att uttrycka hat? Det har ju hänt tidigare så det skulle inte förvåna mig...
Religionsbaserat eller?