Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: MOA skrivet 12 oktober 2023 kl. 15:25:00Ingen aning men Jimmy Neutron finns & streama på Monster TV
Vad är Monster TV ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 12 oktober 2023 kl. 15:26:01Vad är Monster TV ?
TV som man kommer åt med privata koder men prova inte de e inte bra

gstone

Citat från: MOA skrivet 12 oktober 2023 kl. 16:13:03TV som man kommer åt med privata koder men prova inte de e inte bra
Jag lovar inte prova det  ;D👍

gstone

Är Captian Fall den ända dubbning  Pablo Leiva Wenger var med i ?

Han är bror till Felipe Leiva Wenger ;)

gstone

Är Karan den engelska motsvarigheten till det svenska ordet borgar bracka ? 

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 13 oktober 2023 kl. 10:40:52Är Karan den engelska motsvarigheten till det svenska ordet borgar bracka ?
Det kan väl tolkas på samma sätt men det sistnämnda används ju inte i närheten av lika mycket som Karen. Dagens ungdomar säger nog bara Karen och om dom inte gör det så är Karin också ganska vanligt.

MOA

Citat från: gstone skrivet 13 oktober 2023 kl. 10:40:52Är Karan den engelska motsvarigheten till det svenska ordet borgar bracka ?
Vad betyder de ens?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 oktober 2023 kl. 11:21:54Det kan väl tolkas på samma sätt men det sistnämnda används ju inte i närheten av lika mycket som Karen. Dagens ungdomar säger nog bara Karen och om dom inte gör det så är Karin också ganska vanligt.
Jag säger borgar bracka !

moviefan

Har ni sett A Beautiful Mind ? Jag tycker den är mycket bra, och har spännande handling.   ;)

MOA

Detta e helt random men e de roligt & heta Daniel & titta på Daniel Tigers Kvarter?Tycker synd om dom döm gör eller gjort de?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 15 oktober 2023 kl. 13:16:53Detta e helt random men e de roligt & heta Daniel & titta på Daniel Tigers Kvarter?Tycker synd om dom döm gör eller gjort de?
Det beror på... Jag menar, det vore i hela fall trevligare att någon delar namn med en huvudkaraktär (oavsett om det är en barnserie eller inte) istället för en skurk. Och jag tycker synd om de som heter Daniel på grund av den dumma "Damn Daniel" memen som borde inte ens finnas... 

Jag menar, jag själv skulle dock inte ha något emot om en karaktär från ett småbarnserie delade mitt namn. Dock så tycker jag att skurkar inte förtjänar mitt namn. Och jag är anonym. Men detta är i hela fall bara min åsikt och jag vet inte riktigt hur många tycker detta om sina egna namn används hos vissa karaktärer men i hela fall...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 oktober 2023 kl. 19:23:59Det beror på... Jag menar, det vore i hela fall trevligare att någon delar namn med en huvudkaraktär (oavsett om det är en barnserie eller inte) istället för en skurk. Och jag tycker synd om de som heter Daniel på grund av den dumma "Damn Daniel" memen som borde inte ens finnas...

Jag menar, jag själv skulle dock inte ha något emot om en karaktär från ett småbarnserie delade mitt namn. Dock så tycker jag att skurkar inte förtjänar mitt namn. Och jag är anonym. Men detta är i hela fall bara min åsikt och jag vet inte riktigt hur många tycker detta om sina egna namn används hos vissa karaktärer men i hela fall...
Tycker också synd om alla som heter Gottfrid,bara så fult av en anledning

MOA

Varifrån kommer denna bild på Hasse?Han måste va ganska ung här

gstone

Citat från: MOA skrivet 16 oktober 2023 kl. 20:53:19Varifrån kommer denna bild på Hasse?Han måste va ganska ung här
Kan det vara någons privta samling ?

MOA

Citat från: gstone skrivet 16 oktober 2023 kl. 20:54:49Kan det vara någons privta samling ?
Måste fått tag på den härifrån för 2018 var ju innan Hasse blev Leif Lendo