Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 16 oktober 2023 kl. 23:04:22Har du redan sett den ?
Nej, men trailern finns på Youtube och Håkan verkar spela den äldre tjocka orangea katten.

Jag tror även det kan vara Mikael Roupé som läser upp titeln i slutet av trailern.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 oktober 2023 kl. 23:08:04Nej, men trailern finns på Youtube och Håkan verkar spela den äldre tjocka orangea katten.

Jag tror även det kan vara Mikael Roupé som läser upp titeln i slutet av trailern.
Du är observant :)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 oktober 2023 kl. 23:08:04Nej, men trailern finns på Youtube och Håkan verkar spela den äldre tjocka orangea katten.

Filmen är väl rysk eller ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 16 oktober 2023 kl. 23:14:05Filmen är väl rysk eller ?
Ja, har för mig att det är samma företag som gjorde Panda på villoväger. 

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 16 oktober 2023 kl. 23:14:05Filmen är väl rysk eller ?
Ja, originaltiteln är Koty Ermitazha och filmen hade urpremiär i mars i år i Ryssland. Det är lite förvånansvärt faktiskt, då man kan tycka att EUs sanktioner mot Ryssland borde sätta stopp för inköp därifrån. Antingen är det något företag utanför Ryssland som distribuerar den, eller så är avtalet skrivet innan kriget trots att filmen är ny - antingen det eller också finns det så många kryphål i sanktionerna att de i praktiken är närmast värdelösa...

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 oktober 2023 kl. 23:24:22Ja, har för mig att det är samma företag som gjorde Panda på villoväger.
Ser så ut, och är samma regissör och manusförfattare som gjorde både Panda på villovägar, Nötknäpparen och den magiska flöjten, Den magiska valvporten och Bob & Max: Ludna hjältar (och det är knappast en tillfällighet att Scanbox distribuerar samtliga dessa).

IMDb uppger att produktionsbolaget är Licensing Brands, men det namnet låter inte alltför ryskt...?

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 17 oktober 2023 kl. 01:17:50IMDb uppger att produktionsbolaget är Licensing Brands, men det namnet låter inte alltför ryskt...?
Det gör inte Wizart Animation heller ;) 
Houba !

gstone

Tror du att du kan få credits till Paw Patrol: Storfilmen om ungefär två veckor ?

Oskar

Citat från: gstone skrivet 17 oktober 2023 kl. 12:56:04Tror du att du kan få credits till Paw Patrol: Storfilmen om ungefär två veckor ?
Om det är KM Studio som dubbar som dubbar serier också är det lättare att få tag på creditslistan.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 17 oktober 2023 kl. 15:29:35Om det är KM Studio som dubbar som dubbar serier också är det lättare att få tag på creditslistan.
Dubbade dom första filmen ? ???

gstone

Kan du lägga upp credits Netflix grejen Jordgubbs lisa och besten från Bäreträsk ?

gstone

Eftersom Daniel fick credits till Fuchsia den lilla häxan kankse han också kan få credits till  Monocerus - Den mystiska enhörningen ? ???

gstone

Går det att till credits till Dalmatinervägen 101 ?

gstone

Du kanske kan försöka få credits till Paw Patrol:Storfilmen  ganska snart ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 19 oktober 2023 kl. 16:34:24Du kanske kan försöka få credits till Paw Patrol:Storfilmen  ganska snart ?
Jag är fortfarande sjuk, men ska försöka orka skicka mail till UIP nu i dagarna.

gstone

Jag hoppas vi får credits till   Paw Patrol:Storfilmen  snart :D