Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marcusen

Jag har en fråga som inte angår dubbning.

Om jag beställer ett mobilabonnemang rabatterat som del av en Månadens mobil deal när fakturorna börjar komma månaderna efter betalar jag det ursprungliga priset eller priset de hade under månaden med dealen?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 oktober 2023 kl. 17:08:37Namnet kanske är ovanligt för dig men du måste tänka på att det finns en värld utanför Sverige.
Deras familj är väl inte från sverige från början ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 20 oktober 2023 kl. 19:45:32Deras familj är väl inte från sverige från början ?
Sharon och Karls pappa är från Guyana medans modern är svensk.

Citat från: gstone skrivet 20 oktober 2023 kl. 19:46:04Ingen som vet ?
Jag kan inte hitta några officiella släppta låtar med henne däremot hittar jag henne på Soundcloud. Hon är en begåvad sångerska som inte verkar ha fått sitt genomslag ännu.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 oktober 2023 kl. 19:53:33Jag kan inte hitta några officiella släppta låtar med henne däremot hittar jag henne på Soundcloud. Hon är en begåvad sångerska som inte verkar ha fått sitt genomslag ännu.
Så hon dubbar på hel tid ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 20 oktober 2023 kl. 19:55:39Så hon dubbar på hel tid ?
Eller så har hon något "vanligt jobb" utanför kulturbranschen.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 oktober 2023 kl. 19:58:09Eller så har hon något "vanligt jobb" utanför kulturbranschen.
Vad sorligt :'(

Marcusen

Citat från: Marcusen skrivet 20 oktober 2023 kl. 19:33:52Jag har en fråga som inte angår dubbning.

Om jag beställer ett mobilabonnemang rabatterat som del av en Månadens mobil deal när fakturorna börjar komma månaderna efter betalar jag det ursprungliga priset eller priset de hade under månaden med dealen?
Någon som vet?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 20 oktober 2023 kl. 19:55:39Så hon dubbar på hel tid ?
Ignorera det jag tidigare sa, det finns visst officiellt släppta låtar där hon medverkar hon har featuringings på flera låtar och hennes artistnamn är tydligen bara Yamineth.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 oktober 2023 kl. 21:18:58Ignorera det jag tidigare sa, det finns visst officiellt släppta låtar där hon medverkar hon har featuringings på flera låtar och hennes artistnamn är tydligen bara Yamineth.
😀👍

vad betyder featuringings ?

Jag tror jag vet men bara för att vara säker  ;)

gstone

Är Yamineth en annan stavning av Jasmin?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 20 oktober 2023 kl. 21:28:28Är Yamineth en annan stavning av Jasmin?
Det skulle jag inte tro.

Citat från: gstone skrivet 20 oktober 2023 kl. 21:27:54😀👍

vad betyder featuringings ?

Jag tror jag vet men bara för att vara säker  ;)
Att det inte är hennes låtar men hon är med på dem.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 oktober 2023 kl. 21:34:28Det skulle jag inte tro.
Gud jag är verkligen kass på att läsa😅🙁😢

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 oktober 2023 kl. 21:34:28Att det inte är hennes låtar men hon är med på dem.
Har hört ordet men aldrig i den böjningen därför frågade jag  ;)

MOA

Citat från: gstone skrivet 20 oktober 2023 kl. 22:43:36Gud jag är verkligen kass på att läsa😅🙁😢
Int könstigt om man har dyslexi