Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: gstone skrivet  5 november 2023 kl. 19:12:58Jag känner mig väldigt ledsen och deprimerad just nu😰😰😰😰😭😭😭😭😭
Över vad?Säg inte att de e den där striken fortfarande,den som redan nämnts flera gånger i olika ämnen

Adam Larsson

Citat från: MOA skrivet  4 november 2023 kl. 12:27:47Allvarligt problem!E detta ett skämt nu igen?
Varför tror ni alltid att jag ljuger?

gstone

Hans Wahlgren och Christina Schollin har skiljts sig  :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  9 november 2023 kl. 11:50:08Hans Wahlgren och Christina Schollin har skiljts sig  :'(
Fast nej, det har de inte. Jag vet inte var Disneyfantasten får sina kändisnyheter ifrån men när det gäller familjen Wahlgren så har de ju varit fel ett par gånger...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 november 2023 kl. 12:22:21Fast nej, det har de inte. Jag vet inte var Disneyfantasten får sina kändisnyheter ifrån men när det gäller familjen Wahlgren så har de ju varit fel ett par gånger...
Han kanske tog något som var menat som ett skämt bokstavligt  ;)

Skokaka

I morgon så ska de ta bort min visdomstand. :'(

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet  9 november 2023 kl. 20:46:41I morgon så ska de ta bort min visdomstand. :'(
Är det sorgligt? Visdomständer brukar man ofta dra ut när man har irriterat tandkött så då blir det ju bättre när man drar ut den...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 november 2023 kl. 20:48:53Är det sorgligt? Visdomständer brukar man ofta ta ut när man har irriterat tandkött så då blir det ju bättre när man drar ut den...
Gör man det i vuxenålder ?

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 november 2023 kl. 20:48:53Är det sorgligt? Visdomständer brukar man ofta ta ut när man har irriterat tandkött så då blir det ju bättre när man drar ut den...
Problemet är att de ska sätta en eller fyra sprutor i tandköttet. Visst slipper jag smärtan när de kommer då att ta bort tanden, men det värsta är att jag kommer att få ont i tandköttet innan det. Plus så hoppas jag att det är inga droger eller något i sprutorna...

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet  9 november 2023 kl. 20:51:39Plus så hoppas jag att det är inga droger eller något i sprutorna...
Om du besöker en professionell tandläkare så är det bara helt vanlig bedövning inget man kan bli hög på som i USA.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 november 2023 kl. 20:54:06Om du besöker en professionell tandläkare så är det bara helt vanlig bedövning inget man kan bli hög på som i USA.
Eller död? Nåja, om du säger det, så...

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet  9 november 2023 kl. 20:57:19Eller död? Nåja, om du säger det, så...
Ta det lugnt, du är varken den förste eller den sista som får bedövning hos tandläkaren. Här i Europa är det oftast mycket mindre än i USA.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 november 2023 kl. 21:16:58Ta det lugnt, du är varken den förste eller den sista som får bedövning hos tandläkaren. Här i Europa är det oftast mycket mindre än i USA.
Åh, alright.😅😌

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  9 november 2023 kl. 20:51:39Problemet är att de ska sätta en eller fyra sprutor i tandköttet. Visst slipper jag smärtan när de kommer då att ta bort tanden, men det värsta är att jag kommer att få ont i tandköttet innan det. Plus så hoppas jag att det är inga droger eller något i sprutorna...
Ibland har jag ont i tandköttet,ingen aniledning varför

gstone

Den nya Gråben filmen har blivit skrotade av Warner Brothers trots att den var färdig filmade 😤😫😩

Detta är precis med Batgirl för att få ett skatteavdrag 😏😒