Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Nya Röstskådespelarna

Startat av Christian Hedlund, 18 juli 2019 kl. 07:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet  8 november 2023 kl. 22:05:30Christian & Linn har svårt för att kommunicera med Hasse och Bjarne deras SMS chattar spårar alltid ut och de bestämmer aldrig något datum
Kan bero på att Hasse e riktigt upptagen som låneräddare när de kommer ny reklam då & då

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 november 2023 kl. 21:51:27Skulle gissa att avsnittet med Hasse och Bjarne antagligen lär släppas under våren...?
Har du inte slutat trodde jag ⁉️🤨
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 11 november 2023 kl. 08:32:30Har du inte slutat trodde jag ⁉️🤨
De sa att det blir det sista avsnittet.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 24 december 2023 kl. 20:23:41Fantastisk kalender ni gjort.
Speciellt sista avsnittet där de försökte finta oss.

Steffan Rudvall

Disneyfantasten

Disneyfantasten

Citat från: Dubintrested skrivet 18 januari 2024 kl. 19:21:58Jesus och Josefine.
En norsk julkalender, va?

Okej, då förstår jag, har aldrig sett några norska kalendrar, nämligen.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 januari 2024 kl. 19:05:13
Vad har det med ämnet att göra? Bäst att jag tittar på den där julkalendern så jag fattar vad det handlar om men nu ja

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 18 januari 2024 kl. 20:20:46Vad har det med ämnet att göra? Bäst att jag tittar på den där julkalendern så jag fattar vad det handlar om men nu ja
Han spelar Josef och vill hitta ett riktigt rum vad han inte ville att sonen Jesus ska födas i ett stall.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 januari 2024 kl. 20:23:03Han spelar Josef och vill hitta ett riktigt rum vad han inte ville att sonen Jesus ska födas i ett stall.
Du kunde laddat upp den bland röstproven istället för detta ämne kändes väldigt könstigt ur kontext

Zebastian

Citat från: MOA skrivet 18 januari 2024 kl. 20:20:46Vad har det med ämnet att göra? Bäst att jag tittar på den där julkalendern så jag fattar vad det handlar om men nu ja
Lär sig dagens ungdomar inte katekesen? Annat var det på min tid! Hur kan man inte känna till Jesus och hans födelse

Steffan Rudvall

Citat från: Zebastian skrivet 18 januari 2024 kl. 20:28:34Lär sig dagens ungdomar inte katekesen? Annat var det på min tid! Hur kan man inte känna till Jesus och hans födelse
På din tid? Har för mig att du nämnt att du är född på 90-talet.