Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önskan (Wish, 2023)

Startat av Steffan Rudvall, 10 september 2022 kl. 22:12:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Idag är det bara en vecka kvar till filmens urpremiär i USA...

gstone

Jag tror vi kommer at få veta många fler av rösterna i sammanband med att den svenska Soundtracken släppets :D

Tror detta kan bli dem 17 November ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

E

Citat från: Simon Axelsson skrivet 14 november 2023 kl. 23:36:58Officiellt: Daniela Rathana dubbar Asha och Peter Jöback kung Magnifico!

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/JQ9KvR/peter-joback-och-daniela-rathana-gor-roster-i-disneys-onskan
Det var ett bra val. Jag gillar Danielas låtar och hennes röst passar nog utmärkt till låtarna i filmen

gstone

Det blir spännande att vilka resten av dom svenska rösterna är ? ;D

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 15 november 2023 kl. 21:13:11Det blir spännande att vilka resten av dom svenska rösterna är ? ;D
Instämmer, den är en musikal så låtarna lär väl dyka upp innan premiären.

Gustav Jonsson

Citat från: gstone skrivet 15 november 2023 kl. 21:13:11Det blir spännande att vilka resten av dom svenska rösterna är ? ;D
Är det ett konstaterande eller en fråga? Eller är det en retorisk fråga?

gstone

Har ni några förslag på röster till resten av karaktärerna ?

gstone

Citat från: Gustav Jonsson skrivet 15 november 2023 kl. 21:16:40Är det ett konstaterande eller en fråga? Eller är det en retorisk fråga?
Det är ett konstaterande.

Inte en fråga  ;)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 november 2023 kl. 21:16:16Instämmer, den är en musikal så låtarna lär väl dyka upp innan premiären.
Ser att du delar min teori  ;)

Alltså om att Soundtracken blir stället för vi får veta vilka många av rösterna är.

Gustav Jonsson

Citat från: gstone skrivet 15 november 2023 kl. 21:22:16Det är ett konstaterande.

Inte en fråga  ;)
Varför har du ett frågetecken då?

gstone

ingen svensk soundtrack för Filmen än 😕

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 17 november 2023 kl. 08:25:31ingen svensk soundtrack för Filmen än 😕
Tålamod, det kommer säkert förr eller senare...

gstone

Jag har läst att den här filmen har en sagoboks öppning som många klassiska Disney har ☺️❤️❗️

gstone

Citat från: E skrivet 15 november 2023 kl. 18:50:44Det var ett bra val. Jag gillar Danielas låtar och hennes röst passar nog utmärkt till låtarna i filmen
Daniela är även med i Änder :)

Hon dubbar Awkwafinas karatär ,duvan Klant.