Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Hoppastråden

Startat av Skokaka, 18 maj 2023 kl. 21:23:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: gstone skrivet 22 december 2023 kl. 23:11:42Nu kan man ju i alla fall tänka sig att dom är tillsammans i himlen.
Dom var väl inte ihop på riktigt? 

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 22 december 2023 kl. 23:16:21Dom var väl inte ihop på riktigt?
Om han blir gladare av att tänka att två plastpotatisar gör så att dessa två personer är tillsammans i efterlivet så får han väl göra det.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 december 2023 kl. 23:22:36Om han blir gladare av att tänka att två plastpotatisar gör så att dessa två personer är tillsammans i efterlivet så får han väl göra det.
Det var Disneyfantasten som först nämnde tanken ;)

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 december 2023 kl. 23:22:36Om han blir gladare av att tänka att två plastpotatisar gör så att dessa två personer är tillsammans i efterlivet så får han väl göra det.
Menade att han fick det att låta som att dom varit ihop på riktigt. ::)

Mathilda Gustafsson

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 21 december 2023 kl. 22:14:19Jag ska fria till min tjej på julafton jag har förberett en weekend resa och ringen och allt som behövs. Hoppas hon säger ja!
Hon sa ja!!! 🥳

Lillefot

Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Skokaka

Disneyfantasten

Jag hoppas att DVD/Bluray-utgåvan av Önskan inkluderar Det Var En Gång En Filmstudio på bonusmaterialet, det är isåfall min enda chans att kunna se hela filmen... (såvida jag inte har tillgång till Disney+ förstås, vilket jag inte har)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 24 december 2023 kl. 20:29:31Jag hoppas att DVD/Bluray-utgåvan av Önskan inkluderar Det Var En Gång En Filmstudio på bonusmaterialet, det är isåfall min enda chans att kunna se hela filmen... (såvida jag inte har tillgång till Disney+ förstås, vilket jag inte har)
Själv hoppas jag på det jag nämnde om Wonka Blu-Rayn :D :)

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 24 december 2023 kl. 20:37:07Själv hoppas jag på det jag nämnde om Wonka Blu-Rayn :D :)
Warner Brothers är ju inte dumma, de lär ju inte kosta på en biodubbning för att sedan inte använda den igen. Speciellt nu efter att de gått ihop med Discovery och blivit så sparsamma.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 december 2023 kl. 20:39:58Warner Brothers är ju inte dumma, de lär ju inte kosta på en biodubbning för att sedan inte använda den igen. Speciellt nu efter att de gått ihop med Discovery och blivit så sparsamma.
Star Wars dubbades ju för bio men har inte använts någon annanstans.

Daniel Hofverberg

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 25 december 2023 kl. 04:11:24Star Wars dubbades ju för bio men har inte använts någon annanstans.
Sant, men det var inte Warner Bros. utan 20th Century Fox...