Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Farsan trodde att Kenneth Milldoff hette Kenneth Milldorf tills han sökte

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet  6 februari 2024 kl. 21:40:49Farsan trodde att Kenneth Milldoff hette Kenneth Milldorf tills han sökte
Har din pappa kanske sett på Alfred Anka? För det är ju så de har felstavat hans namn i creditslistan.

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  6 februari 2024 kl. 21:42:29Har din pappa kanske sett på Alfred Anka? För det är ju så de har felstavat hans namn i creditslistan.
Jag har aldrig visat eller nämnt det för honom, han hörde bara fel

Daniel Hofverberg

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  6 februari 2024 kl. 21:42:29Har din pappa kanske sett på Alfred Anka? För det är ju så de har felstavat hans namn i creditslistan.
Det är långt ifrån bara i Alfred J. Kwak som hans namn har stavats som Kenneth Milldorf; den stavningen har jag stött på säkert minst ett halvt dussin gånger genom åren...

gstone

Jag tycker nog gott att Toy Story filmerna kunde slutat vid fyra.

Jag är orolig att Woody och Bo Peep inte kommer förbli lyckliga tillsammans i alla framtid 🫣😓🙁
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  8 februari 2024 kl. 00:19:15Jag tycker nog gott att Toy Story filmerna kunde slutat vid fyra.

Jag är orolig att Woody och Bo Peep inte kommer förbli lyckliga tillsammans i alla framtid 🫣😓🙁
Redan trean hade du ju ett mycket bra slut.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 februari 2024 kl. 00:31:40Redan trean hade du ju ett mycket bra slut.
NEJ

Dom behövede knyta ihop den lösa tråden med Bo Peep  ;)

gstone

Jag har ingen aning vilken jag ska välja att se Wicked eller Vaiana 2 ❗️😫😥

Den ena är filmen versionen av min favorit musikal, den andra är uppföljaren till min favorit moderna Disney film ⁉️⁉️

Disneyfantasten

Jag måste bekänna en sak;

Många (dock inte alla) av de dubbnings-prestationer som jag inte är något fan av (både från "bakåt i tiden" och i modernare tid) tycker jag ändå har en viss charm i sig och har på ett eller annat sätt ändå börjat tolerera dem, mycket kan bero på olika saker, för att de är intressanta, för att jag är uppväxt med dem, för att jag kan vara flexibel och överväga saker, för att jag mognat, för att jag börjat se viss positiv glimt i dem, tack vare Disneys 100 års jubileumsfilm från ifjol, och diverse andra orsaker...

Lillefot

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 februari 2024 kl. 18:31:24Jag måste bekänna en sak;

Många (dock inte alla) av de dubbnings-prestationer som jag inte är något fan av (både från "bakåt i tiden" och i modernare tid) tycker jag ändå har en viss charm i sig och har på ett eller annat sätt ändå börjat tolerera dem, mycket kan bero på olika saker, för att de är intressanta, för att jag är uppväxt med dem, för att jag kan vara flexibel och överväga saker, för att jag mognat, för att jag börjat se viss positiv glimt i dem, tack vare Disneys 100 års jubileumsfilm från ifjol, och diverse andra orsaker...
Tiden och åsikter är som en konstant rinnande flod kan man säga. Den rör sig framåt gradvis och man kan aldrig riktigt veta vad som väntar längre bort.

Och ju äldre man blir, desto lättare brukar det bli att se på saker från flera perspektiv.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Disneyfantasten

Nu när jag sett om Mikael Roupés intervjuer på YouTube så blir jag riktigt nyfiken på filmen Planet 51 som han nämner, han nämner att Robert Gustafsson var med i den och att han kan rekommendera filmen.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 februari 2024 kl. 22:15:29Nu när jag sett om Mikael Roupés intervjuer på YouTube så blir jag riktigt nyfiken på filmen Planet 51 som han nämner, han nämner att Robert Gustafsson var med i den och att han kan rekommendera filmen.
Filmen är så där.

Men det var en jätte bra dubbning :D

gstone

Jag är livrädd 😨😰för att utrycka mig om Israel/Palestina på Twitter eller Tumblr, folk är galet passionerad och regera våldsamt på "fel åsikt " 

Det är fruktansvärt , dom flesta verkar ha släppt alla hämningar när det kommer till detta ämne 😩😭😭

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 19 februari 2024 kl. 00:12:53Jag är livrädd 😨😰för att utrycka mig om Israel/Palestina på Twitter eller Tumblr, folk är galet passionerad och regera våldsamt på "fel åsikt "

Det är fruktansvärt , dom flesta verkar ha släppt alla hämningar när det kommer till detta ämne 😩😭😭
Det är väl för att det som händer berör så pass många människor jag menar hur man än ser på det så är det ju folk som dör oskyldiga civila, soldater men framförallt barn.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 februari 2024 kl. 00:16:00Det är väl för att det som händer berör så pass många människor jag menar hur man än ser på det så är det ju folk som dör oskyldiga civila, soldater men framförallt barn.
Ska folk online som bot hundratals mil från länderna i fråga behöva lida för det  :'(

Det borde kunna var särket för folk att säga vad dom tycker utan att möta vansinnig backlash ❗️Ellet hur ?