Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My

Citat från: MOA skrivet 24 januari 2024 kl. 21:40:41Det spelet har jag aldrig spelet eller hört talas om men om jag hittar det gör jag en video på det
Finns redan videor, om han menar det gamla flash-spelet från Högaffla Hage? Haha

Skokaka

Citat från: Lilla My skrivet 25 januari 2024 kl. 00:44:23Finns redan videor, om han menar det gamla flash-spelet från Högaffla Hage? Haha
Kollade upp, visste inte att det var baserat på en tecknad serie... Men jo, jag syftar på den.

gstone

Någon dag ska jag göra en rejäl ansträngning att identifiera alla svenska röster i Alice i Underlandet (2010).

När det handlar omen av mina favorit filmer kan det vara värt mödan ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag köpte en svenske live action film idag för att Hasse Jonsson  har en av huvudrollerna.

MOA

Citat från: gstone skrivet 27 januari 2024 kl. 22:46:35Jag köpte en svenske live action film idag för att Hasse Jonsson har en av huvudrollerna.
Kunde nästan gjort det själv, vad är det för film? Kan va något jag borde se

Lillefot

Idag upplevde jag ett spel där huvudkaraktären kan säga ditt namn som du har skrivit in. Nämligen Josefin Skolhjälp: Kul i köket.

Det gör mig som programmeringsintresserad både imponerad och lite tveksam. :-\
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Citat från: MOA skrivet 27 januari 2024 kl. 23:34:19Kunde nästan gjort det själv, vad är det för film? Kan va något jag borde se
Den hette Mackan.

MOA

Detta är faktiskt förvånande

gstone

BPS

Citat från: gstone skrivet 31 januari 2024 kl. 15:59:37Fattar inte riktigt ::) ::) ::)
Dom har samma namn som röstskådespelarn Mikael Roupé finns inget annat att förstå.

gstone

Citat från: BPS skrivet 31 januari 2024 kl. 16:02:08Dom har samma namn som röstskådespelarn Mikael Roupé finns inget annat att förstå.
Det förklarar saken.

MOA

Citat från: gstone skrivet 31 januari 2024 kl. 15:59:37Fattar inte riktigt ::) ::) ::)
Trodde bara det fanns en Mikael Roupé men jag hade fel

gstone

Biografen där jag bor kommer visa Greta Gris biofest ,Arne Alligator och djungelkompisarna och Nya vänner på Lunneskär.

Jag orkar verkligen inte se dessa filmer bara för att kunnna få reda på rösterna  !

Så Dubbningshemsidan får helt enkelt hitta på något annat sätt att få credits till filmerna❗️

Mathilda Gustafsson

Jag visste inte att Lucky Lukes förnamn var Luke jag trodde han hette Luke i efternamn och Lucky i förnamn. Visste inte att dom menade Lucky Luke som i tursamme Luke.

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  1 februari 2024 kl. 17:22:58Jag visste inte att Lucky Lukes förnamn var Luke jag trodde han hette Luke i efternamn och Lucky i förnamn. Visste inte att dom menade Lucky Luke som i tursamme Luke.
Det trodde jag med ! ;)