Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 13 januari 2024 kl. 10:40:22Jag är faktiskt väldigt nöjd med dom nuvarande rösterna till Looney Tunes karaktärerna.
Det är främst en smaksak. Men däremot kan jag instämma när det gäller Göran Gillinger som Daffy, han passar bra i den rollen.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Steffan Rudvall

Citat från: Lillefot skrivet 13 januari 2024 kl. 11:15:26Det är främst en smaksak. Men däremot kan jag instämma när det gäller Göran Gillinger som Daffy, han passar bra i den rollen.
Jag gillar Pablo Cepedas Speedy Gonzalez först och främst gör han en fantastisk insats och dessutom är han ju faktiskt latinamerikan.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 januari 2024 kl. 13:04:32Jag gillar Pablo Cepedas Speedy Gonzalez först och främst gör han en fantastisk insats och dessutom är han ju faktiskt latinamerikan.
Jag gillar också honom i den rollen men jag tror andra hatar Looney Tunes nuvarandra röster

gstone

Jag har väldigt selektiv empati.

Jag har bara empati  för dom få människorna som gjort sig förtjänta av det från mig.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 13 januari 2024 kl. 15:31:40Jag har väldigt selektiv empati.

Jag har bara empati  för dom få människorna som gjort sig förtjänta av det från mig.
Om du menar oss här på forumet så vill vi inte ha empati från dig du respekterar ju inte oss har du sagt och du får raseriutbrott hela tiden

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 13 januari 2024 kl. 15:35:29Om du menar oss här på forumet så vill vi inte ha empati från dig du respekterar ju inte oss har du sagt och du får raseriutbrott hela tiden
Nä varför visa respekt för en narcissist med bristande empati, helt värdelös

MOA

Jag måste faktist erkänna att Staffan Hallerstam är bättre som Luigi än Tails. Ni trodde aldrig jag skulle säga det va?

gstone

Jag blanade i hop "How The Flintstones Saved Christmas  och A Flintstone Christmas ;D ;D ;D ;D

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 14 januari 2024 kl. 16:48:44Jag blanade i hop "How The Flintstones Saved Christmas  och A Flintstone Christmas ;D ;D ;D ;D
Lätt hänt när de har gjort flertalet julspecialer.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 januari 2024 kl. 18:44:03Lätt hänt när de har gjort flertalet julspecialer.
Som dessutom har väldigt snarlika titlar, både i original och i Sverige...

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 14 januari 2024 kl. 13:25:47Jag måste faktist erkänna att Staffan Hallerstam är bättre som Luigi än Tails. Ni trodde aldrig jag skulle säga det va?
Staffan dubbade båda spelhjältarnas sidekicks. ;D Åtminstone så låter Staffan inte lika konstig som Luigi. Dock så brukade det annars vara vanligt att Staffan dubbade barnkaraktärer, som till exempel Knattarna, Christoffer Robin, Scrappy-Doo, Pelle Pingvin, Kid Icarus, osv... Med tanke dock på att AoStH gjordes i 1993 och Leo Hallerstam började att dubba i 1995 så kunde han passa som Tails om det kanske dubbades om på den tiden... 

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 januari 2024 kl. 00:19:25Staffan dubbade båda spelhjältarnas sidekicks. ;D Åtminstone så låter Staffan inte lika konstig som Luigi. Dock så brukade det annars vara vanligt att Staffan dubbade barnkaraktärer, som till exempel Knattarna, Christoffer Robin, Scrappy-Doo, Pelle Pingvin, Kid Icarus, osv... Med tanke dock på att AoStH gjordes i 1993 och Leo Hallerstam började att dubba i 1995 så kunde han passa som Tails om det kanske dubbades om på den tiden...
Christoffer Robin var den enda karaktären han dubbade när han var barn men efter originalrösterna är han passande som Kid Icarus & Scrappy Doo

gstone

Jag är överväldigad av Torsten Wahlunds död :'( :'( :'(

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 16 januari 2024 kl. 20:18:37Jag är överväldigad av Torsten Wahlunds död :'( :'( :'(
Det är jag med, så låt oss sörja honom tillsammans. Han var verkligen fantastisk att lyssna och se på i de roller han fick spela.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Skokaka

Citat från: Lillefot skrivet 16 januari 2024 kl. 20:21:22Det är jag med, så låt oss sörja honom tillsammans. Han var verkligen fantastisk att lyssna och se på i de roller han fick spela.
Kunde inte ha sagt det bättre själv... Precis i första månaden och detta händer, vilket surt start... :( :'(