Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

The 13 ghosts of Scooby-Doo

Startat av TonyTonka, 4 april 2010 kl. 00:00:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  7 juli 2021 kl. 22:37:31
Har inte sett alla avsnitt, hittills har inte märkt nånting när det gäller röstförändring när det gäller karaktärerna.
Skulle det vara möjligt för dig att att kontrollera om det är samma röster på alla avsnitt?

gstone

Synd att dvd är så dyr ,

Jag gillar ju Peter Harryson och Johan Hedenberg :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Goliat

Jag lyssnade igenom alla avsnitten lite fort på dvdn men det verkar som att de flesta har samma röst i alla avsnitten. att jag skriver flesta är för att det finns sidokaraktärer m.m. som jag har noll koll på.

Goliat

Citat från: Erika skrivet  8 juli 2021 kl. 11:47:04
A Spooky Little Ghoul Like You, om jag minns rätt.

Kan titta den igen lite senare idag. Är det okej att lägga upp ljudklipp eller bryter man mot något för syfte att jämföra?

Daniel Hofverberg

Citat från: King Owl skrivet  9 juli 2021 kl. 06:57:45
Kan titta den igen lite senare idag. Är det okej att lägga upp ljudklipp eller bryter man mot något för syfte att jämföra?
Ljudklipp är inga som helst problem. :)

MOA

Citat från: King Owl skrivet  9 juli 2021 kl. 06:57:45
Nä de kan va intressant & höra

gstone

jag vill ha credits till denna serier ?

Oskar

Citat från: gstone skrivet 15 december 2022 kl. 14:01:15jag vill ha credits till denna serier ?
Det kommer blir svårt eftersom mediadubb international finns inte längre endast man kan göra att fråga skådespelare från dubbning av serien t.ex johan hedenberg, Steve kratz, peter harryson, Staffan Hallerstam om dom kommer ihåg. Det värsta är före detta sun studio, dubberman, bti studios och mediadubb international dagars Iyuno Media Group lämna inte ut uppgifter och creditlistan till privatpersoner.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 15 december 2022 kl. 17:41:41Det kommer blir svårt eftersom mediadubb international finns inte längre endast man kan göra att fråga skådespelare från dubbning av serien t.ex johan hedenberg, Steve kratz, peter harryson, Staffan Hallerstam om dom kommer ihåg. Det värsta är före detta sun studio, dubberman, bti studios och mediadubb international dagars Iyuno Media Group lämna inte ut uppgifter och creditlistan till privatpersoner.
Trist :'( :'( :'( :'(

Skokaka

Bogel och Weerd påminner mig om Scratch och Grounder.

BPS

Citat från: Skokaka skrivet  5 december 2023 kl. 21:06:36Bogel och Weerd påminner mig om Scratch och Grounder.
Tvärtom skulle jag säga Sonic fanns ju inte ens på den tiden.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  5 december 2023 kl. 21:06:36Bogel och Weerd påminner mig om Scratch och Grounder.
Spök prototyper av karaktärerna,älskade de där när jag var barn lika mycket som jag älskar AOSTH idag

gstone

Synd att man inte kan få mer klarhet till resten av rösterna 😕

BPS

Var det någon som fick tag på avsnitt 7 och kunde kolla om det faktiskt förekom röstbyten?