Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Bestämde mig för att temporärt välja min favoritkaraktär från ett av de mer intressanta spelsläppen i år. ;)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet  5 april 2024 kl. 17:48:46Bestämde mig för att temporärt välja min favoritkaraktär från ett av de mer intressanta spelsläppen i år. ;)
Som jag aldrig sett

MOA

Nu har jag den uppcrackade versionen av Mega Man som många ogillar

Lillefot

Citat från: MOA skrivet  1 maj 2024 kl. 11:12:40Nu har jag den uppcrackade versionen av Mega Man som många ogillar
Nja, åtminstone är det inte "bad boxart"-Mega Man, dör kan vi snacka usla utseenden.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet  1 maj 2024 kl. 11:24:45Nja, åtminstone är det inte "bad boxart"-Mega Man, dör kan vi snacka usla utseenden.
Ja där dör man för usla utseenden ;)

Skokaka

MOA

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Min dotter introducerade mig till något kallat Bitemoji hon sa att man kan ha dem som profilbilder. Så den här har hon gjort av mig.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 maj 2024 kl. 16:37:19Min dotter introducerade mig till något kallat Bitemoji hon sa att man kan ha dem som profilbilder. Så den här har hon gjort av mig.
Jag har också Bitmoiji eller nästan alla har det på Snapchat, nu har jag uppdaterat till min sommar outfit

MB

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 maj 2024 kl. 16:37:19Min dotter introducerade mig till något kallat Bitemoji hon sa att man kan ha dem som profilbilder. Så den här har hon gjort av mig.
Är den lik?

Steffan Rudvall

Citat från: MB skrivet  5 maj 2024 kl. 19:20:10Är den lik?
Den stämmer nog på ett ungefär, jag är ju inte 2d animerad i verkligheten dock.

Jonas9881

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 maj 2024 kl. 22:50:19Den stämmer nog på ett ungefär, jag är ju inte 2d animerad i verkligheten dock.
Fast har du inte haft denna profilbild väldigt länge nu, visserligen hade du tomteluva till julas, men har för mig du har haft denna hela tiden jag har varit medlem, stämmer inte det?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Steffan Rudvall

Citat från: Jonas9881 skrivet  5 maj 2024 kl. 23:01:26Fast har du inte haft denna profilbild väldigt länge nu, visserligen hade du tomteluva till julas, men har för mig du har haft denna hela tiden jag har varit medlem, stämmer inte det?
Jag bytte precis tillbaka, passar tydligen bättre enligt vissa.

Jonas9881

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 maj 2024 kl. 23:02:36Jag bytte precis tillbaka, passar tydligen bättre enligt vissa.
Vilken hade du innan ungefär, kanske inte finns på internet som jag kan se?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare