Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: MOA skrivet 16 maj 2024 kl. 21:19:37Var det något hon gillade? Om inte är det väldigt könstigt
Jag menar att jag såg ett Tweet om filmen på X idag  ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 16 maj 2024 kl. 22:40:45Det var mer att det var nog den sista filmen jag någonsin såg med henne.
Ja då blir det mycket mer personligt, träffade inte farfar på 2 år innan han gick bort

gstone

Citat från: MOA skrivet 16 maj 2024 kl. 23:33:17Ja då blir det mycket mer personligt, träffade inte farfar på 2 år innan han gick bort
Vad sorgligt  :'(
Var han en bra farfar ?

gstone

Skokaka

Suck, nu har månaden redan börjat, men i nästa månad så ska en site som jag använder förmodligen förlora förmågan för alla att chatta och skriva meddelanden till varandra. Seriöst, vem frågade efter det här?!? Om den faktiskt blir totalförstörd i nästa månad så blir jag garanterat deprimerad för resten av livet. Alla mina vänner, förlorade...

Simon Axelsson

Citat från: Skokaka skrivet  1 juni 2024 kl. 21:10:50Suck, nu har månaden redan börjat, men i nästa månad så ska en site som jag använder förmodligen förlora förmågan för alla att chatta och skriva meddelanden till varandra. Seriöst, vem frågade efter det här?!? Om den faktiskt blir totalförstörd i nästa månad så blir jag garanterat deprimerad för resten av livet. Alla mina vänner, förlorade...
Förlåt, vilken sajt är det?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Skokaka

gstone

Det är sorgligt när skådespelare dör unga.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  1 juni 2024 kl. 22:34:49Quotev.
Aldrig använt sidan men denna sida kommer överleva i många år till, det är jag säker på

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 juni 2024 kl. 23:35:15Aldrig använt sidan men denna sida kommer överleva i många år till, det är jag säker på
Hoppas.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 juni 2024 kl. 23:30:19Det är sorgligt när skådespelare dör unga.
Det är väl sorgligt när alla dör unga, oavsett om de råkar vara skådespelare eller inte...?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 juni 2024 kl. 02:22:52Det är väl sorgligt när alla dör unga, oavsett om de råkar vara skådespelare eller inte...?
Inte om dom är kriminella  ;)

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  2 juni 2024 kl. 09:13:22Inte om dom är kriminella  ;)
Om det är kriminella så har de valt en väg som slutar att det blir skjutna i ung ålder men de är ju fortfarande människor. De är ju oftast helt vanliga ungdomar som bara hamnat fel.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 juni 2024 kl. 09:15:53Om det är kriminella så har de valt en väg som slutar att det blir skjutna i ung ålder men de är ju fortfarande människor. De är ju oftast helt vanliga ungdomar som bara hamnat fel.
Du får tycka vad du vill 

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  2 juni 2024 kl. 09:17:11Du får tycka vad du vill
Självklart, jag tycker att ett mänskligt liv är ett mänskligt liv vem det än tillhör.