Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Nya äventyr med Nalle Puh - Media Dubbs dubbning

Startat av Erika, 27 mars 2007 kl. 20:43:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marcusen

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 juni 2024 kl. 12:08:33Ja, även om någon här (minns inte vem?) har lyckats restaurera ljudet till okej skick, så vore det förstås ändå bättre med bättre kvalitet. :)
Det var @Goliat 

Goliat

Citat från: Marcusen skrivet 18 juni 2024 kl. 13:07:09Det var @Goliat
Skulle säga ljudet är mycket bra. Men tror de pratade om att de inte tyckte det var så bra för spåret var i mono (eller visst var det så?), men det kan inte jag rå för. 

Daniel Hofverberg

Citat från: Goliat skrivet 19 juni 2024 kl. 06:20:37Skulle säga ljudet är mycket bra. Men tror de pratade om att de inte tyckte det var så bra för spåret var i mono (eller visst var det så?), men det kan inte jag rå för.
Ja, precis - ljudet jag tillhandahöll var kopierat från VHS till VHS till en monovideo, och således har bara monospåret kommit med. :(

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  7 april 2025 kl. 13:18:20Är det nån som fortfarande söker på Tradera? Hittade den här annonsen.

https://www.tradera.com/item/302149/667529871/nalle-puh-det-stora-honungsranet
Aj då, den måste jag ha missat; och den är ju tyvärr redan såld. :(

Jag har slagit på e-postnotiser på nyckelordet "honungsrånet", så att jag ska få mail varje dygn om nya annonser som matchar nyckelordet, men har trots det inte fått något mail om den här annonsen...