Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Ovanliga dubbningar på archive.org

Startat av Steffan Rudvall, 23 februari 2022 kl. 19:51:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Jabberjaw skrivet  2 juli 2024 kl. 17:32:17Wow tack! Det är en sån serie man gärna har på i bakgrunden. Och som har en hel del roliga ironiska skämt i sig, som man missade som barn.
Byrackorna finns upplagd av någon användare på M*Spleen. Men jag har den även på datorn. Tror dock att dom ursprungliga boomerang inspelningarna är från Daniel. Som någon lagt vidare. :)
Dör av lycka om det laddas upp, jag får äntligen höra Tommy Nilsson som Agent Kurre. Hur mycket jag än tänker kommer jag aldrig på hur han låter

Samlaren

Vet ni hur dubbad anime behandlas på Archive?

Laddar upp säsong 1 avsnitt 1 av Yu Gi OH Gx nu.

https://archive.org/details/yu-gi-oh-gx-s-01e-01-the-next-king-of-games

Daniel Hofverberg

Citat från: Samlaren skrivet  2 juli 2024 kl. 19:31:54Vet ni hur dubbad anime behandlas på Archive?
Jag skulle gissa att det borde vara relativt säkert, då det främst verkar vara amerikanska storföretag som verkar klaga mycket.

BPS

Citat från: gstone skrivet  2 juli 2024 kl. 09:50:22Såg till när den fär färdig modifierad/uppdaterad :D ;)
Den är färdig bearbetad nu.

gstone

Stort Tack till alla snälla personer som lägger 😁🙏🙏🙏❤️
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet  3 juli 2024 kl. 01:36:37Stort Tack till alla snälla personer som lägger 😁🙏🙏🙏❤️
Ja framförallt TC, vi tänkte aldrig på att spara avsnitten när det sändes & när vi avinstallerade Boomerang kunde vi inte installera om det igen :(

gstone

Jag tycker någon borde lägga up Hunden Rover tar semester.

DingoPictures2005

Citat från: gstone skrivet  4 juli 2024 kl. 18:42:01Jag tycker någon borde lägga up Hunden Rover tar semester.
Yes det kommer @BPS förhoppningsvis fixa när jag digitaliserat vhs:en jag köpte som du länkade.
Visserligen blir det om typ 2 veckor då jag är i Dalarna på semester.

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 juli 2024 kl. 21:42:42Yes det kommer @BPS förhoppningsvis fixa när jag digitaliserat vhs:en jag köpte som du länkade.
Visserligen blir det om typ 2 veckor då jag är i Dalarna på semester.
jättebra :)

Bib

Fanns inte VHS dubbningen av The Secret of Nimh på Archive? Kan inte hitta den

DingoPictures2005

Citat från: Bib skrivet  4 juli 2024 kl. 22:14:48Fanns inte VHS dubbningen av The Secret of Nimh på Archive? Kan inte hitta den
Det var jag som la ut den.
Fixar den om du vill lägga ut den.

Bib

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 juli 2024 kl. 22:19:12Det var jag som la ut den.
Fixar den om du vill lägga ut den.
Lägga ut? Jag har inget konto och vill inte få problem med MGM

Lennartsson

Citat från: Bib skrivet  4 juli 2024 kl. 22:23:14Lägga ut? Jag har inget konto och vill inte få problem med MGM
@BPS kan ju göra det konstigt nog verkar inget tas ner från hans konton

DingoPictures2005

Citat från: Bib skrivet  4 juli 2024 kl. 22:23:14Lägga ut? Jag har inget konto och vill inte få problem med MGM
Ahh läste snabbt trodde du var @BPS 😅

BPS

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 juli 2024 kl. 22:25:22Ahh läste snabbt trodde du var @BPS 😅
Jag kan försöka ladda upp den, men jag vet inte hur lyckat det blir när den blev nertagen när du laddade upp den.