Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vad för "klassiskt" dubbat kan jag visa mina barn idag?

Startat av ssimon, 2 augusti 2024 kl. 16:40:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Sirre

Ducktales, men gissar på att inte rätta åldern är inne för att ge serien en ärlig chans. Den kan vara småläskig ibland för barn med
Storasyster och Lillebror kanske
Karlsson på Taket kanske

MOA

Citat från: Sirre skrivet  4 augusti 2024 kl. 20:59:28Ducktales, men gissar på att inte rätta åldern är inne för att ge serien en ärlig chans. Den kan vara småläskig ibland för barn med
Karlsson på Taket kanske
Tecknade eller Live Action? Astrid Lindgren är fortfarande populärt bland barn men Bajs Karlsson är nog inte största favoriten

Sirre

Citat från: MOA skrivet  4 augusti 2024 kl. 21:34:59Tecknade eller Live Action? Astrid Lindgren är fortfarande populärt bland barn men Bajs Karlsson är nog inte största favoriten
Menade den tecknade, men live action är la inte så långt ifrån det heller. Jag har inte stensäker koll på vad som går hem hos barn om jag ska vara helt ärlig, rekommenderade mest på grund av åldersgruppen

ssimon

Citat från: Sirre skrivet  4 augusti 2024 kl. 20:59:28Ducktales, men gissar på att inte rätta åldern är inne för att ge serien en ärlig chans. Den kan vara småläskig ibland för barn med
Karlsson på Taket kanske
Tackar. Ducktales ska läggas till på listan. De andra ska jag kolla upp.

ssimon

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  6 augusti 2024 kl. 19:35:05Teletubbies
Tackar. Kanske dags att försöka med den igen. Förr va den väldigt populär men inga barn verkar älska den nu.

MOA

Citat från: ssimon skrivet  6 augusti 2024 kl. 19:42:44Tackar. Kanske dags att försöka med den igen. Förr va den väldigt populär men inga barn verkar älska den nu.
Älskade det när jag var barn men visa inte Lejonet & Björnen, det ger barnen hemska mardrömmar

ssimon

Citat från: MOA skrivet  6 augusti 2024 kl. 19:46:58Älskade det när jag var barn men visa inte Lejonet & Björnen, det ger barnen hemska mardrömmar
Fick kolla på YouTube och jag fick mardrömmar själv nu.

MOA

Skokaka

Citat från: ssimon skrivet  6 augusti 2024 kl. 19:54:10Fick kolla på YouTube och jag fick mardrömmar själv nu.
Den sjungande dockan är också läskig och inhemsk.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  6 augusti 2024 kl. 21:49:04Den sjungande dockan är också läskig och inhemsk.
Visa inte det heller för barnen! Teletubbies är rena mardrömmen

BPS

Citat från: MOA skrivet  6 augusti 2024 kl. 22:05:34Visa inte det heller för barnen! Teletubbies är rena mardrömmen
Den nyare teletubbies-serien kanske passar bättre...

MOA

ssimon

Citat från: Jabberjaw skrivet  2 augusti 2024 kl. 18:25:00Min syster tyckte om alla dessa i tidig ålder. Men då snackar vi typ 12år så utgår från det

Scooby Doo och Scrappy Doo
Scooby Doo långfilmer
SuperTed
Kommisarie Gadget 80 tals serien
Sommarlovsmorgon Spegel Spegel (Mirror mirror)
Sökandet efter skattkammarön (search for treasure island)
Vi Fem ljudböcker (radioteater)
beatrix potter kaninerna (Pelle kanin & co)
Bambi
Happy den lilla kaninen
Djurgården ("Bo-ko") oxtales
Skogsfamiljerna
Bo-ko blev en succé så vill tacka igen för tipset!

MOA

Citat från: ssimon skrivet 18 augusti 2024 kl. 11:07:38Bo-ko blev en succé så vill tacka igen för tipset!
Yes! Skratta gött åt Vyssan Gris, Bo Ko är en riktig klassiker!