Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Rolig fakta

Startat av Skokaka, 2 februari 2023 kl. 20:42:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TBT_STR_QR

Mattias Knave gjorde röster i en Red Bull-reklamfilm.  ;)
Dubbningshemsidan DISCORD:
https://discord.gg/TwgqftwGxC

MOA

Citat från: TBT_STR_QR skrivet 19 april 2024 kl. 12:02:54Mattias Knave gjorde röster i en Red Bull-reklamfilm.  ;)
Den har jag inte sett men jag är nog kär i honom fortfarande

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  2 januari 2024 kl. 20:53:20Som Lillefot och Steffan förresten säger så är Musses beteende i hans äldre framträdanden olik hur han är nu för tiden. Uppenbarligen så ville de nog att han blir till en snällare karaktär. Samma sak hände förresten med Hacke Hackspett.
Ursäkta sent svar...

Kom i efterhand på att i kortfilmen "Alpine Climbers" så plundrade Musse nästan ett örnbo.

Disneyfantasten

Citat från: Fred skrivet  9 februari 2024 kl. 09:56:50Att Arthur spelas av en kvinna någorlunda okej eftersom han är tio. Men hur i hela friden låter Bagheera om han spelas av en kvinna? Det är fullkomligt orimligt.
Ursäkta sent svar, men Arthur är faktiskt 12, det är Mowgli som är 10.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 juni 2024 kl. 21:27:40Ursäkta sent svar...

Kom i efterhand på att i kortfilmen "Alpine Climbers" så plundrade Musse nästan ett örnbo.
Åh, just det, ja. Det kanske är även olagligt. :o

Mathilda Gustafsson

Citat från: Skokaka skrivet 21 juni 2024 kl. 00:06:43Åh, just det, ja. Det kanske är även olagligt. :o
I Sverige är det tydligen förbjudet men inte kriminaliserat.

MOA

Efter att ha lyssnat riktigt noga så börjar Erkki Murto bli den finska versionen av Hasse Jonsson i antal & Johan Hedenberg i röstläge. Vi var smarta nog att inte låta Johan spela Mother Brain, det hade blivit för mycket

Skokaka

I Super Mario Bros. Wonder medan skärmen laddar innan en nivå så stod det en fakta om att det Toads har på deras huvuden ÄR deras huvuden, inte hattar. Kanske detta är en referens till de tecknade serierna, i det första avsnittet så använde Toad det som en fallskärm, och jag tror att i ett annat avsnitt så tog han av sig den som en hatt. De var nog medvetna om detta, kanske... Toad ser lite cursed ut utan sin svamphatt... Eller huvud...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 17 juli 2024 kl. 22:49:12I Super Mario Bros. Wonder medan skärmen laddar innan en nivå så stod det en fakta om att det Toads har på deras huvuden ÄR deras huvuden, inte hattar. Kanske detta är en referens till de tecknade serierna, i det första avsnittet så använde Toad det som en fallskärm, och jag tror att i ett annat avsnitt så tog han av sig den som en hatt. De var nog medvetna om detta, kanske... Toad ser lite cursed ut utan sin svamphatt... Eller huvud...
Toad har också haft ben en gång & ja...

gstone

Jag är autistisk och har ADHD  ;D

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 17 juli 2024 kl. 23:42:25Toad har också haft ben en gång & ja...
Och jag blev nyfiken hur Yoshi såg ut utan sin stora gulliga nos... Ännu mer cursed, det är nog den som gör honom så gullig, och han ser mindre ut som en dinosaurie utan den... Toad med långa ben är väl dock fanart, men det är ju också Yoshi utan nos.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 18 juli 2024 kl. 00:00:58Och jag blev nyfiken hur Yoshi såg ut utan sin stora gulliga nos... Ännu mer cursed, det är nog den som gör honom så gullig, och han ser mindre ut som en dinosaurie utan den... Toad med långa ben är väl dock fanart, men det är ju också Yoshi utan nos.
Morfar tyckte att Yoshi skulle operera bort nosen, hade han levt hade jag visat bilderna

Skokaka

Mischievous är engelska för busig.

MOA

Jorge Roig Jr spelar Link & Sonic på latin spanska som Hasse gör på svenska

MOA

Min farsa är lik Wallace i Wallace & Gromit ;D