Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet 25 september 2024 kl. 00:21:37Jag köpte Zookeeper på Blu Ray :)
jag ser knappast dvd och bluray på butiken längre.

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: Oskar skrivet 25 september 2024 kl. 00:39:59jag ser knappast dvd och bluray på butiken längre.
I de flesta fysiska butiker finns tyvärr inte mycket till fysiska filmer längre - möjligen att det kan finnas i välsorterade affärer på större orter (åtminstone i storstäderna, där det lär finnas en lite större marknad), men här i Skellefteå tror jag inte att en enda butik alls har kvar DVD och Blu-Ray. :(

Men det finns ju åtminstone några onlinebutiker kvar som säljer nya DVD- och Blu-Ray-filmer - CDON, Ginza, m.fl.

MOA

När jag handlade idag trodde jag att tappade min plånka. Vi körde tillbaks till affären så snabbt vi kunde men dom hade inte sett den. Letade i alla fickor & i påsen med alla varor. Jag trodde den var förlorad när Farsan drog ut sätet, plånkan hade ljudlöst glidit ner mellan sätet & vi såg den först när sätet var tillbakadraget. Tack Gode Gud!

gstone

Wicked filmen kommer tydligen dubbas till svenska !!! :D :D

https://www.filmstaden.se/film/wicked/

Nu får vi hoppas att den svenska dubbningen blir inkluderas på DVD / Blu Rayn

( och att del 2 dubbas)

gstone

Citat från: MOA skrivet 27 september 2024 kl. 23:39:42😂😂😂Jag var så galen i Family Guy😂😂😂

https://www.youtube.com/watch?v=LVPNXsc4wsQ

https://www.youtube.com/watch?v=B8uDvdDP9V4
Jag älskar Family Guy ❤️❤️

Det är fortfarande min näst favorit serie i hela världen  ;D

gstone

Jag har just köpte Harald och den magiska kritan på VOD.

gstone

gstone

Jag har underbar nyheter Pingvinerna från Madagaskar dvder har utförliga credits som anger varandra enskild karaktär per avsnitt 😀❤️🥳❗️

Lillefot

Varit på Retroland-mässan i Karlstad, och hittat många fina saker främst i spelväg. :D
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet  5 oktober 2024 kl. 11:51:25Varit på Retroland-mässan i Karlstad, och hittat många fina saker främst i spelväg. :D
Låter som ett ställe för mig ;D

MOA

Håller på att skapa den största rankingen hittills, blir färdig om 2 dagar