Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Vi blir nog tvunga att installera om Windows 10 på datorn men jag har sparat allt på en tom hårddisk så jag är inte orolig

Steffan Rudvall

Kanske inte så intressant för folk som inte bor i Skåne och mer specifikt Malmö, men busstationen Södervärn i Malmö har fått en stor uppdatering i form av nya hållplatslägen. Alla bussarna avgår från samma fysiska platser som tidigare men hållplatslägena har döpts så varje hållplatsläge har fått en ny bokstav som följer en mycket mer logisk ordning/placering.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 oktober 2024 kl. 19:45:26Kanske inte så intressant för folk som inte bor i Skåne och mer specifikt Malmö, men busstationen Södervärn i Malmö har fått en stor uppdatering i form av nya hållplatslägen. Alla bussarna avgår från samma fysiska platser som tidigare men hållplatslägena har döpts så varje hållplatsläge har fått en ny bokstav som följer en mycket mer logisk ordning/placering.
Bra för er, höll inte en av dina elever på att bli överkörd av en buss för några veckor sedan?

MOA

Nu är jag tillbaks på Stationära Mother Brain igen! Nu blir det party!

MOA

Första intrycket av Clock Tower var inte så dåligt förutom att jag inte kunde klättra över hyllan & gömma mig för Bobby så han dödade mig

gstone

Jag har ett Shiz universitet ID
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet  2 november 2024 kl. 11:14:40Jag har ett Shiz universitet ID
Fin bild om det är du på den, är Shiz ett särskilt universitet för särskilda personer?

BPS

Citat från: MOA skrivet  2 november 2024 kl. 11:34:10Fin bild om det är du på den, är Shiz ett särskilt universitet för särskilda personer?
Nej, det är en fiktionell skola från Wicked franchisen. De har en online grej där man skickar en bild till dem och så gör deras AI ett studentkort.

MOA

Citat från: BPS skrivet  2 november 2024 kl. 11:49:16Nej, det är en fiktionell skola från Wicked franchisen. De har en online grej där man skickar en bild till dem och så gör deras AI ett studentkort.
Fin bild i alla fall

gstone

gstone

gstone

Sing kortfilmen på Netflix har nu fått svenskt tal.

Nästan alla röstskådspelare är tillbaka :)