Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 november 2024 kl. 09:31:29Det lät inte så kul, ibland har det hänt att även jag distraherats från att få sömn...
Jag med ibland, har någon av er svårt att sova i samma rum med en tickande klocka? Jag hör hur klockan i vardagsrummet tickar när jag ligger på mitt rum men det är inte så störande

Skokaka

Citat från: Lillefot skrivet  1 november 2024 kl. 01:10:28Det låter som att din webbläsare använder en annan ljudkälla på din dator, som inte är din primära. Titta i ljudmixern och växla mellan dina utmatningskällor, för se om det är så.
Nåja, tur att jag åtminstone har två datorer, och denna som jag har nu använder jag mest, och har ljud.

Skokaka

Citat från: Lillefot skrivet  1 november 2024 kl. 09:30:10Fan vad det har blåst här i natt, har nästan inte fått en blund. :(
Förra natten (tror jag) så tog det ett tag för mig att sova, också... :(

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

BPS

Det är väl inte gnäll egentligen men vet inte var jag ska skriva det annars. Jag tycker att Internet Archive ger lite falska förhoppningar då det flera gånger satt igång funktioner igen fast de inte funkar, visst man kan komma åt filerna men mediaspelaren funkar inte och visst man kan logga in men man kan inte göra något överhuvudtaget med sitt konto eller uppladdningar...

MOA

Skokaka

*Suck* Imorgon så ska jag flytta. :(

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  5 november 2024 kl. 18:22:40*Suck* Imorgon så ska jag flytta. :(
Till nya lägenheten, hoppas flytten går bra

gstone

Citat från: Skokaka skrivet  5 november 2024 kl. 18:22:40*Suck* Imorgon så ska jag flytta. :(
lycka till

du förtjänar att ha det bra , du är snäll :D

Lillefot

Du kan se det som ett nytt kapitel i din livsbok. Som sagt önskar jag dig lycka till med flytten.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Jag hatar Trump jag hatar idag😡😫🤢

Will Siv

- what.

Disneyfantasten

Jag är också extremt missnöjd med presidentvalet, det kan bara inte vara sant...

Jag hoppas verkligen att Trump blir avsatt (då han åtalats för brott ett par gånger plus att han inte alls bryr sig om planeten, resurserna eller ekonomin) och att det förhoppningsvis finns en vice president som isåfall kan ta över hans position och framförallt att Putin också förlorar all sin makt. (även om jag misstänker att det bara är önsketänkande)

BPS

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 november 2024 kl. 19:35:28Jag är också extremt missnöjd med presidentvalet, det kan bara inte vara sant...

Jag hoppas verkligen att Trump blir avsatt (då han åtalats för brott ett par gånger plus att han inte alls bryr sig om planeten, resurserna eller ekonomin) och att det förhoppningsvis finns en vice president som isåfall kan ta över hans position och framförallt att Putin också förlorar all sin makt. (även om jag misstänker att det bara är önsketänkande)
Brotten spelar ju tyvärr inte någon större roll längre i och med att han faktiskt vunnit valet och han kommer säkerligen utnyttja sin makt som president för att inte få något straff för sina brott....

Disneyfantasten

Citat från: BPS skrivet  6 november 2024 kl. 19:46:09Brotten spelar ju tyvärr inte någon större roll längre i och med att han faktiskt vunnit valet och han kommer säkerligen utnyttja sin makt som president för att inte få något straff för sina brott....
Hoppas han förlorar makten.