Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Skokaka

Det är skönt att äntligen vara färdig med packningen, jag är glad att jag inte blev tvungen att gå hela vägen. (Eftersom det var inte ens nära där jag var senast...) Och alla mina saker är med, de också. Och ja, jag sov efter detta.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  6 november 2024 kl. 22:17:07Det är skönt att äntligen vara färdig med packningen, jag är glad att jag inte blev tvungen att gå hela vägen. (Eftersom det var inte ens nära där jag var senast...) Och alla mina saker är med, de också. Och ja, jag sov efter detta.
Trevligt att flytten gick bra, hoppas det nya hemmet är lika bra som det gamla

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 november 2024 kl. 23:32:39Trevligt att flytten gick bra, hoppas det nya hemmet är lika bra som det gamla
Behövs nog rullgardiner dock, plus att det är inte lika stort här inne... Men annars så, ja. :)

gstone

Vi kommer troligen få mer info om Elio(och live action Snövit) på fredag  ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

gstone

30 minuter kvar tills den första stora #D23Brasil-panelen börjar. Med stora nyheter och avslöjanden från Walt Disney Animation, Pixar, Disney Live Action och 20th Century Animation. ;)

MOA

Igår blev min kompis lycklig när han fick sin 21 års present av mig ;D

MOA

Idag kom han hit igen & vi började med att titta på vår första gemensamma video för att sedan spelade Super Mario 64 i 3 timmar. Vi lyckades samla på oss 13 stjärnor som jag aldrig tog i min Let's Play

Skokaka

Okej, använder nu min alternativa dator som ljudet inte funkade på förut, och NU så funkar ljudet. :D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 11 november 2024 kl. 18:51:07Okej, använder nu min alternativa dator som ljudet inte funkade på förut, och NU så funkar ljudet. :D
Alternativ ljudinställning?

Skokaka

Will Siv

- what.

Daniel Hofverberg

Citat från: Will Siv skrivet 11 november 2024 kl. 20:55:43Jag skrev på namninsamlingen  :)

https://www.qx.se/samhalle/279630/davita-har-fatt-uppehallstillstand-i-sverige/
Gudskelov för det, alltid något. :)

Och jag skrev också på namninsamlingen för några månader sedan.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 november 2024 kl. 20:59:50Gudskelov för det, alltid något. :)

Och jag skrev också på namninsamlingen för några månader sedan.
Riktigt bra gjort, hade också stöttat om jag visste om det tidigare