Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Skokaka

Lillefot

Citat från: Skokaka skrivet 10 november 2024 kl. 21:10:45Är det dåligt om jag porträtterar min mobbare som en antagonist?
Jag skulle inte rekommendera att du gör det dagligen, men någon gång då och då och så länge du håller det till det fiktiva så behöver det inte skada.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 november 2024 kl. 21:10:45Är det dåligt om jag porträtterar min mobbare som en antagonist?
Man kan alltid ta inspiration

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 november 2024 kl. 22:00:39Man kan alltid ta inspiration
Åtminstone i till exempel Mario Kart så gjorde jag Miis utav mig själv och mobbaren. Jag gör oftast så att jag vinner medan mobbaren får en låg placering. Plus att det är jag som spelar schysst medan han fuskar.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 november 2024 kl. 22:11:39Åtminstone i till exempel Mario Kart så gjorde jag Miis utav mig själv och mobbaren. Jag gör oftast så att jag vinner medan mobbaren får en låg placering. Plus att det är jag som spelar schysst medan han fuskar.
Fuskgubbens okända tvilling! Tänk om man kunde skapa personer man ogillar i Sims & döda dom

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 november 2024 kl. 23:34:38Fuskgubbens okända tvilling! Tänk om man kunde skapa personer man ogillar i Sims & döda dom
Okej, kanske extremt, men som ett sätt för att släppa ut sin ilska... Kanske man kan.

MOA

Är det bara jag eller har hemsidan haft Connection Problems under hela förmiddagen?

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 12 november 2024 kl. 13:28:05Är det bara jag eller har hemsidan haft Connection Problems under hela förmiddagen?
Ja, tyvärr har Dubbningshemsidan drabbats av en överbelastningsattack, som har gjort att MySQL-servern kraschade. :(

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 november 2024 kl. 13:29:25Ja, tyvärr har Dubbningshemsidan drabbats av en överbelastningsattack, som har gjort att MySQL-servern kraschade. :(
Förklarar varför webbplatsen inte kunde nås, kom inte in förrns nu

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 12 november 2024 kl. 13:42:16Förklarar varför webbplatsen inte kunde nås, kom inte in förrns nu
Det gjorde inte jag heller, så det jämnar ut sig... ;)

Då flera tabeller från forumet hade blivit korrupta, och MySQL-servern vägrade att ens starta, så fick jag lägga ner timmar på att ens kunna få igång alla processer på servern. :(

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 november 2024 kl. 15:27:09Det gjorde inte jag heller, så det jämnar ut sig... ;)

Då flera tabeller från forumet hade blivit korrupta, och MySQL-servern vägrade att ens starta, så fick jag lägga ner timmar på att ens kunna få igång alla processer på servern. :(
Mycket jobb är äntligen gjort :)

MOA

Jag behöver hjälp, klicka på videon för att få reda på anledningen

https://www.youtube.com/watch?v=tnujWPc_Cqo

gstone

Citat från: MOA skrivet 12 november 2024 kl. 21:11:08Jag behöver hjälp, klicka på videon för att få reda på anledningen

https://www.youtube.com/watch?v=tnujWPc_Cqo
är det du i videon ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 12 november 2024 kl. 22:42:51är det du i videon ?
Jovisst, ett direkt meddelande till alla som tittar, svara om du kan