Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 november 2024 kl. 10:27:10Vadå för bild?
Om du inte sett mina 11 Svenska Mansröster videor så gör det. En bild är fake & en bild är clickbait

MB

Vilken oförskämd tjuv! Den här är uppenbarligen tagen från BPS!

https://youtu.be/_fKpITN9gYE?

MOA

Citat från: MB skrivet 25 november 2024 kl. 23:17:47Vilken oförskämd tjuv! Den här är uppenbarligen tagen från BPS!

Mer än en plagierare snor visningar, alla borde få en snyting!

Oskar

Citat från: gstone skrivet 23 november 2024 kl. 00:14:14Fortfarande missnöjd med att Trump blir president i fyra år till , han är så en hemsk människa 😡
jag fattar inte varför amerikaner röster på honom. han tänker bara på pengar och inför av strafftullar och mycket annat.

gstone

Citat från: MB skrivet 25 november 2024 kl. 23:17:47Vilken oförskämd tjuv! Den här är uppenbarligen tagen från BPS!

fler folk tittar på youte än archive.org
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 26 november 2024 kl. 14:55:26fler folk tittar på youte än archive.org
För copyrighten är inte lika stor, det som förvånar mig med Disney är att Boken Om Nalle Puh ligger uppe fast den inte borde göra det

BPS

Citat från: MOA skrivet 26 november 2024 kl. 14:58:21För copyrighten är inte lika stor, det som förvånar mig med Disney är att Boken Om Nalle Puh ligger uppe fast den inte borde göra det
Det är nog för att de själva inte har släppt den på ett antal år det verkar inte finnas något intresse från deras sida att varken ger ut den eller hindra andra från att göra det...

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 26 november 2024 kl. 14:55:26fler folk tittar på youte än archive.org
Precis, så det är ju faktiskt ett argument för att vem det nu än är lägger upp material från Archive på YouTube. Fortfarande borde hen förstås ha frågat först, men det är ju positivt om fler personer får möjlighet att glädjas av dubbningar som är svårtillgängliga i dagens läge.

BPS

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 november 2024 kl. 20:13:42Precis, så det är ju faktiskt ett argument för att vem det nu än är lägger upp material från Archive på YouTube. Fortfarande borde hen förstås ha frågat först, men det är ju positivt om fler personer får möjlighet att glädjas av dubbningar som är svårtillgängliga i dagens läge.
Det skulle ju vara bra om han kunde inkludera Archive-länkarna i beskrivningen i alla fall för det ligger ju hårt arbete bakom många av uppladdningarna speciellt alla Lucky Luke uppladdningar som han har tagit från min sida där Goliat jobbat hårt med synkning och förbättring av ljud...

MOA

Citat från: BPS skrivet 26 november 2024 kl. 19:41:28Det är nog för att de själva inte har släppt den på ett antal år det verkar inte finnas något intresse från deras sida att varken ger ut den eller hindra andra från att göra det...
Inget mer än ett bortglömt program, hade det varit Nya Äventyr med Nalle Puh hade videon blivit borttagen på några timmar

Lillefot

Idag har det känts som att Murphy's Law har varit i effekt ända sedan morgonen.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet  5 december 2024 kl. 18:52:25Idag har det känts som att Murphy's Law har varit i effekt ända sedan morgonen.
På vilket sätt?

Lillefot

Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Steffan Rudvall

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 september 2024 kl. 20:32:14En stadsbuss körde nästan på en av mina elever idag... Eleven gick över gatan som vanligt såklart var det grönt men där kom bussen som varken stannade vid sin hållplats, övergångsstället eller trafikljuset. Dessutom måste han ha kört i närmare 70 i en skolzon där 30 är max. Eleven skadades inte men bussen gjorde honom dyblöt... Skånetrafiken borde verkligen ställa krav på seriösa och utbildade chaufförer, förra året var det ju en av deras chaufförer som körde påverkad och det skulle inte förvåna mig om även den här gjorde det.
Nu har det hänt igen, samma beteende med den skillnaden att den här gången ignorerade chauffören ett byggarbete som stängt av vägen för fordon, eleven blev inte skadad men trillade av chocken när en buss kom från ingenstans och höll på att köra på honom utan att stanna och  den fortsatte rakt fram...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 december 2024 kl. 13:36:23Nu har det hänt igen, samma beteende med den skillnaden att den här gången ignorerade chauffören ett byggarbete som stängt av vägen för fordon, eleven blev inte skadad men trillade av chocken när en buss kom från ingenstans och håll på att köra på honom utan att stanna och  den fortsatte rakt fram...
*Imiterar Bonden i Fåret Shaun*