Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Dubbare/röstskådespelare utan bilder

Startat av MOA, 18 november 2020 kl. 17:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Ni fråga efter Hasse, här har ni Hasse!

Mathilda Gustafsson

Anders

Är det någon som har lyckats hitta en bild på Staffan Hallerstam som inte är mer än 40 år gammal?
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

MOA

Citat från: Anders skrivet 10 december 2024 kl. 19:59:04Är det någon som har lyckats hitta en bild på Staffan Hallerstam som inte är mer än 40 år gammal?
Om Anders tittar runt i ämnet så har Steffan hittat en bild från Staffan Hallerstams Instagram, inte den bästa men ändå

Anders

Citat från: MOA skrivet 10 december 2024 kl. 20:04:42Om Anders tittar runt i ämnet så har Steffan hittat en bild från Staffan Hallerstams Instagram, inte den bästa men ändå
Jag lyckas inte hitta, varken genom sökfunktionen eller genom att bläddra genom sidorna.

MOA

Citat från: Anders skrivet 11 december 2024 kl. 10:59:30Jag lyckas inte hitta, varken genom sökfunktionen eller genom att bläddra genom sidorna.
Helt orelaterat men ovanligt att se Anders med profilbild

Mathilda Gustafsson

Citat från: Anders skrivet 11 december 2024 kl. 10:59:30Jag lyckas inte hitta, varken genom sökfunktionen eller genom att bläddra genom sidorna.
Här är de inlägget.
Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 juni 2024 kl. 18:58:13Den bilden är tagen från följande sida men kommer ursprungligen från en tidning.

https://rogerlindqvist.blogg.se/2022/april/kullamannen.html

Staffan Hallerstams Instagram profilbild är nog den senaste bilden på honom
Staffan Hallerstam profilbild.jpg

Anders

Citat från: MOA skrivet 11 december 2024 kl. 11:01:34Helt orelaterat men ovanligt att se Anders med profilbild
Jag hade en profilbild på Skeletor för ganska länge sedan. Men någon gång kom det en uppdatering som gjorde att den försvann av någon anledning. Jag tyckte det var hög tid att skaffa en ny nu. Jag ville förnya mig lite och tog en bild på Mumm-Ra istället. :P

Mathilda Gustafsson

Citat från: Anders skrivet 11 december 2024 kl. 18:11:27Tack! Bilden var postad i en annan tråd. Det förklarar varför jag inte hittade den här.
Ja det blir lite svårt med två trådar som har ungefär samma syfte.

Anders

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 11 december 2024 kl. 11:04:14Här är de inlägget.
Tack! Bilden var postad i en annan tråd. Det förklarar varför jag inte hittade den här.

DingoPictures2005

Är detta Tomas Bolme?
@Steffan Rudvall @Daniel Hofverberg 

Hjälper @willdubguru med lite material för hans Fantastiska Wilbur sida🙂, om ni undrar och försöker därför hitta en bild på Tomas från 1973ish, denna bild är från serien Huset Silfvercronas gåta där Tomas spelar en av huvudrollerna.
Då serien är ganska dålig i mitt tycke så har jag inte orkat lyssna och kolla någon längre stund😅 på den.

DingoPictures2005

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 13 december 2024 kl. 11:27:04Är detta Tomas Bolme?
@Steffan Rudvall @Daniel Hofverberg

Hjälper @willdubguru med lite material för hans Fantastiska Wilbur sida🙂, om ni undrar och försöker därför hitta en bild på Tomas från 1973ish, denna bild är från serien Huset Silfvercronas gåta där Tomas spelar en av huvudrollerna.
Då serien är ganska dålig i mitt tycke så har jag inte orkat lyssna och kolla någon längre stund😅 på den.
Någon som kan svara?
@Steffan Rudvall @Daniel Hofverberg 

DingoPictures2005

Om det är fel person kan någon som är bättre än jag på ansikt igenkänning ta en skärmbild på Tomas i denna serien?
https://www.youtube.com/playlist?list=PLgean6jRUFb-XMbefi8p7qOxcJi7uylUw

Vill ha en bild att ge till WillDubGuru för Fantastiska Wilbur sidan.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 15 december 2024 kl. 19:18:53Om det är fel person kan någon som är bättre än jag på ansikt igenkänning ta en skärmbild på Tomas i denna serien?
https://www.youtube.com/playlist?list=PLgean6jRUFb-XMbefi8p7qOxcJi7uylUw

Vill ha en bild att ge till WillDubGuru för Fantastiska Wilbur sidan.
Finns inga videor i spellistan än