Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Bevarande övrig media

Startat av DingoPictures2005, 28 november 2024 kl. 18:09:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: BPS skrivet 14 december 2024 kl. 22:21:09Det är mitt konto för sådant som inte är dubb, har fått väldigt mycket klagomål på grund av att jag inte följer mina kontos namn...
Allmänna sidan, allmänt namn

BPS

Citat från: MOA skrivet 14 december 2024 kl. 23:35:59Allmänna sidan, allmänt namn
Allmänt namn så man kan ladda upp allmänt material så man slipper tjat från personer som säger att grejer inte hör hemma på kontot.

MOA

Citat från: BPS skrivet 14 december 2024 kl. 23:45:07Allmänt namn så man kan ladda upp allmänt material så man slipper tjat från personer som säger att grejer inte hör hemma på kontot.
Som att jag laddar upp multilanguage & rankings på min engelska kanal & musik på min musik kanal

BPS

Citat från: MOA skrivet 15 december 2024 kl. 21:36:38Sorry, the video player failed to load(Kan vara temporärt)
Den verkar fungera som den ska i alla fall, redan färdig bearbetat till och med...

MOA

Citat från: BPS skrivet 15 december 2024 kl. 21:54:42Den verkar fungera som den ska i alla fall, redan färdig bearbetat till och med...
För mig funkar den inte. bara jag?

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet 15 december 2024 kl. 22:02:51För mig funkar den inte. bara jag?
Går för mig testa ladda om sidan?
Archive webbspelare är ganska dålig så du kan behöva ladda ned klippet🙂.

DingoPictures2005

Idag
Alla älskar Alice 
Ingmar Stenmark Dokumentär 
Nyheter 
Kulturnyheter
Svensson Svensson 23:20
23:45 När djävulen håller ljuset
Norsk kriminalserie.

Kommande 
Jul med Ernst Torsdag 20:00

@Anders M Olsson kan du kolla upp när denna sändning gick?
Vet att du har tillgång till flera nyhetsarkiv.
Vill veta om nyhetssändningen är värd att bevara eller redan utlagd.
Kulturnyheter är bara 6 sekunder med av dock.

DingoPictures2005

Med saker från 90-talet så har jag hittat sändningsdatum i NB då Norge till skillnad från vår idioti har de flesta tidningar öppna för alla.

Dock verkar inte svenska tablåer från 00 talet finnas med i Norska tidningar, igår när jag la ut Tv4 nyheter från 2004 så kunde jag hitta exakt datum med hjälp av Hockey resultaten som presenterades då hela elitseriens matcher från 2004 finns dokumenterade.
Året gick att ta reda på med hjälp av att de sa något i still med "Om 2 år 2006" i nyhetssändningen.

Jonas9881

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  3 januari 2025 kl. 15:35:42Idag
Alla älskar Alice
Nyheter
Kulturnyheter
Norsk kriminalserie.

Kommande

@Anders M Olsson kan du kolla upp när denna sändning gick?
Men hur har du fått tag i denna lista? Är det från ett VHS-band som innehöll en tablå från SVT?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Jonas9881

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  3 januari 2025 kl. 15:35:42Idag
Alla älskar Alice
Nyheter
Kulturnyheter
Norsk kriminalserie.

Kommande

@Anders M Olsson kan du kolla upp när denna sändning gick?
Förresten verkar det vara från den 2004-12-17: https://smdb.kb.se/catalog/search?q=2004-12-17+svt1&sort=NEWEST
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

DingoPictures2005

Citat från: Jonas9881 skrivet  3 januari 2025 kl. 18:56:13Men hur har du fått tag i denna lista? Är det från ett VHS-band som innehöll en tablå från SVT?
Yes tablån fanns med.