Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 januari 2025 kl. 23:35:17Yes min nya favorit, han har mycket mer talang än Hasse. Min kärlek växte efter att ha sett Rockos Modern Life & Bautastensmällen, Johan har förvånat mig mer än alla andra VA & ingen annan får originalet att låta dåligt som han gör. Johan är bara vår bästa & mest otroliga VA, så otrolig har Hasse aldrig varit
Så... Ska Johan få veta att du älskar honom?

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 24 augusti 2024 kl. 22:41:14Kommer Plankton att verkligen få sin egna film nästa år? Kanske det är ett skämt? ???
Okej, tydligen så kommer det en till film där de är på en skattjakt, eller... Är det samma film, bara att de har bytt story, eller? ??? Två filmer på samma år är nog lite udda...

MOA

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 januari 2025 kl. 20:45:57Är det här Hanna-Barbera Personliga favoriter - Animal Follies ?
Ja, det är det. :)

Disneyfantasten

Någon som vet var i Malmö man kan köpa Fudgie Pops?

Tänkte att jag någon gång kanske skulle prova det nämligen.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 januari 2025 kl. 22:05:15Likt Hasse: ALDRIG!
Men åtminstone om de vet att du är ett fan? Det är nog kanske inte lika personligt?

gstone

gstone

Tänker någon mer se Disney on Ice i år ?

Jag fick biljetter i julklapp av min moster.

MOA

Vilket spel borde jag skaffa till min Switch?

Marcus Östman

Citat från: gstone skrivet 15 juli 2024 kl. 19:24:25Har den animerad serien Simsala Grimm gåt i Sverige ?
Tror inte den serien har sänt på en svensk tv tyvärr. Förmodligen så hade det kunna visas på svt och barnkanalen och givits ut den på vhs samt dvd innan. Jag märkte om den animerade serien har ännu sänt i de nordiska länder bl.a. Danmark, Norge och Finland utom Sverige förstås.

Vad handlar det om?

MOA

Är det någon som kan Hasses privata mailadress?

DingoPictures2005