Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  8 januari 2025 kl. 00:07:04Kommer ni ihåg när jag sa att jag skulle ut och resa? Ja, JAG LJÖG!

Hu-Hu-Hu-Ha-Ha! Hu-Hu-Hu-Ha-Ha! Hu-Hu-Hu-Ha-Ha! HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEH!
Inte visste jag att Skokaka var en så bra skämtare. Jag flyttar hemifrån nästa vecka

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  8 januari 2025 kl. 11:22:33Inte visste jag att Skokaka var en så bra skämtare. Jag flyttar hemifrån nästa vecka
Osäker om du menar detta eller ej...

MOA

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 januari 2025 kl. 19:05:14Personligen tycker jag bättre om Jul i Mumindalen än övriga adaptioner av Mumin, men förmodligen är jag nog ensam om den åsikten...

Jag har aldrig sett långfilmerna som kom de senare åren*, men tycker att den japanska 1990-talsserien är rätt bra, medans långfilmen Kometen Kommer mest är sådär.

Alltså, de som kom efter ovannämnda adaptioner.
Samma sak tycker jag med Pelle Svanslös, alltså att julkalendern är bättre än övriga adaptioner.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 januari 2025 kl. 14:20:49Samma sak tycker jag med Pelle Svanslös, alltså att julkalendern är bättre än övriga adaptioner.
Där håller jag dock inte med.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

gstone

jag är en hemsk människa

jag är otrevlig mot folk

MOA

gstone

Citat från: MOA skrivet  9 januari 2025 kl. 19:02:15Det har vi redan sett
väldigt uppmuntrande , tack för den sparken till min självbild >:( :-\

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet  9 januari 2025 kl. 20:23:33måste du vara ett en arsel mot mig ::)
När du är ett arsel mot andra måste man säga ifrån

gstone

Citat från: MOA skrivet  9 januari 2025 kl. 20:39:32När du är ett arsel mot andra måste man säga ifrån
Du är ALLTID ELAK MOT MIG, KAN DU SLUTA !!!! >:(

gstone

Citat från: MOA skrivet  9 januari 2025 kl. 20:39:32När du är ett arsel mot andra måste man säga ifrån
du är alltid elak mot mig och jag har fått nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:(

Erika

Okej, kan ni lugna ner er och sluta bråka?

MOA