Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 14 januari 2025 kl. 21:26:00En OC utav mig heter Felix på engelska, så han kan väl räknas då, han med.
Grattis till Felix Shoecake

Will Siv

Grattis Laura Dern och Laura Trenter.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 15 januari 2025 kl. 21:33:03Gratis Laura Dern och Laura Trenter.
Samt Laura Ukaj och Laura Sipilä.

MOA

Will Siv

Grattis Hjalmar Söderberg och Hjalmar Hönson.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 16 januari 2025 kl. 17:42:53Grattis Hjalmar Söderberg och Hjalmar Hönson.
Samt Hjalmar Lundblad Karlsson.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 16 januari 2025 kl. 17:42:53Grattis Hjalmar Söderberg och Hjalmar Hönson.
Hjalmar Höson & Helmer är det idag

Will Siv

Grattis Anton Nyman, Anton Olofsson Reader, Anton Körberg, Anton Ego och Tony "Kalle Anka" Anselmo.  :)

edit: Hur kunde jag glömma @TonyTonka
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 17 januari 2025 kl. 19:02:11Gratis Anton Nyman, Anton Olofsson Reader, Anton Körberg, Anton Ego och Tony "Kalle Anka" Anselmo.  :)
Samt Anton Mencin.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 17 januari 2025 kl. 19:02:11Gratis Anton Nyman, Anton Olofsson Reader, Anton Körberg, Anton Ego och Tony "Kalle Anka" Anselmo.  :)
Glöm inte TonyTonka!

TonyTonka

Haha, tack. :D
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

MOA

Du har dessutom skrivit gratis LoL ;D

Will Siv

Grattis Hilda Henze och Hilda Mistwater  :)
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 18 januari 2025 kl. 15:55:41Grattis Hilda Henze och Hilda Mistwater  :)
Även ovanliga varianten Hildur

Will Siv

Grattis Henry Fonda och Henrik Dorsin.  :)
- what.