Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 14 januari 2025 kl. 21:26:00En OC utav mig heter Felix på engelska, så han kan väl räknas då, han med.
Grattis till Felix Shoecake

Will Siv

Grattis Laura Dern och Laura Trenter.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 15 januari 2025 kl. 21:33:03Gratis Laura Dern och Laura Trenter.
Samt Laura Ukaj och Laura Sipilä.

MOA

Will Siv

Grattis Hjalmar Söderberg och Hjalmar Hönson.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 16 januari 2025 kl. 17:42:53Grattis Hjalmar Söderberg och Hjalmar Hönson.
Samt Hjalmar Lundblad Karlsson.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 16 januari 2025 kl. 17:42:53Grattis Hjalmar Söderberg och Hjalmar Hönson.
Hjalmar Höson & Helmer är det idag

Will Siv

Grattis Anton Nyman, Anton Olofsson Reader, Anton Körberg, Anton Ego och Tony "Kalle Anka" Anselmo.  :)

edit: Hur kunde jag glömma @TonyTonka
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 17 januari 2025 kl. 19:02:11Gratis Anton Nyman, Anton Olofsson Reader, Anton Körberg, Anton Ego och Tony "Kalle Anka" Anselmo.  :)
Samt Anton Mencin.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 17 januari 2025 kl. 19:02:11Gratis Anton Nyman, Anton Olofsson Reader, Anton Körberg, Anton Ego och Tony "Kalle Anka" Anselmo.  :)
Glöm inte TonyTonka!

TonyTonka

Haha, tack. :D
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

MOA

Du har dessutom skrivit gratis LoL ;D

Will Siv

Grattis Hilda Henze och Hilda Mistwater  :)
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 18 januari 2025 kl. 15:55:41Grattis Hilda Henze och Hilda Mistwater  :)
Även ovanliga varianten Hildur

Will Siv

Grattis Henry Fonda och Henrik Dorsin.  :)
- what.