Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sune och hans värld

Startat av TonyTonka, 23 januari 2010 kl. 16:19:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Citat från: MB skrivet 19 februari 2025 kl. 21:18:43I den engelska versionen är det också Bevin Hansson som Sune men resten av casten låter som att de har engelska som modersmål.
Enligt vad jag har läst mig till är det en skådespelerska som heter Sarah Bolger som gör Sunes röst i den engelspråkiga versionen.
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Steffan Rudvall

Citat från: TonyTonka skrivet 20 februari 2025 kl. 18:00:33Enligt vad jag har läst mig till är det en skådespelerska som heter Sarah Bolger som gör Sunes röst i den engelspråkiga versionen.
Då kanske det finns olika engelska versioner för i den som finns på Youtube är det uppenbarligen Bevin och han står med i eftertexterna 22 minuter in i videon.

https://youtu.be/BOwQrWfT9Zc

Will Siv

Citat från: TonyTonka skrivet 20 februari 2025 kl. 18:00:33Enligt vad jag har läst mig till är det en skådespelerska som heter Sarah Bolger som gör Sunes röst i den engelspråkiga versionen.
(om det stämmer.....)

Det är ju vanligt att tjejer spelar (yngre) killar i serier, men i det här fallet känns det extra komiskt då Sune ju är en stor "tjejtjusare" (fast det har trappats ner nu senare).

Oavsikligt lesbiskt.......

(btw, off topic, om det gjordes en amerikansk version av Sune, på 1980/1990-talet, så kunde Neil Patrick Harris spela honom...... )
- what.

gstone

Jana Tornehave har en väldigt speciell röst h, hon har en riktig champagne och whisky röst

Hon låter som rökare .

jag tänker någon som Tallulah Bankhead näer jag hör henne
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Will Siv

Citat från: TonyTonka skrivet 20 februari 2025 kl. 12:28:03Mikaela Ardai Jennefors gör Ulrika i datorspelet baserat på serien, i själva serien görs Ulrikas röst av samma person som spelade Tess i De tre vännerna och Jerry. ^^

Ironiskt att hon och hennes pappa är på samma "ställe"  ;D
- what.

BPS

Hur gick det med att uppdatera listan? Jacob Ericsson står ju fortfarande ensam som Rudolf.

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet  3 maj 2025 kl. 21:15:13Hur gick det med att uppdatera listan? Jacob Ericsson står ju fortfarande ensam som Rudolf.
Det glömde jag tydligen bort, jag ber så mycket om ursäkt... :-[

Ordnar det snarast. :)